Skip to main content

glasvezel door digitale stad aan gelegd , aansluit materiaal van kpn ontvangen , maar geen monteur af te spreken

Goedenavond @Lingewal, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat alles, ook bij KPN, op gereed staat wat betreft de glasvezelaansluiting kunnen we een monteur gaan inboeken. Om de lijn om te zetten en je hierop aan te sluiten. Echter, het kan zijn dat hiervoor ook een wijziging van je abonnement nodig is (bij de wat oudere abonnementen). Kan je aangeven op welke manier je geprobeerd hebt een monteur aan te vragen? Heb je hier contact over gehad via chat of telefonisch (0800-0402) Of heb je dit geprobeerd via onze website? 

Ik kijk graag met je mee wat er nog moet gebeuren en wanneer er eventueel een monteur kan langskomen. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bereikbaarheidsnummer)?  

Ik hoor graag van je!


Ik zie dat je het forumprofiel inmiddels hebt ingevuld, Lingewal. Dank daarvoor. Met die gegevens zie wat staan over dat er vanmorgen een monteur zou komen. Is die ook geweest?


monteur inderdaad geweest maar ging onverrichter zaken weer weg , mag niet alleen de kruipruimte in .

puntje van voorbereiding !


@Lingewal, dat kan gebeuren helaas. Een monteur mag inderdaad niet alleen de kruipruimte in, en soms is dat niet te voorzien. Als het goed is, is er direct een nieuwe afspraak gemaakt. Zo niet, dan wordt je vandaag nog teruggebeld hierover! 


Jammer dat ik niet werd teruggebeld zoals toegezegd .

Wordt al met al wel een langdradig gedoe , mede gezien de gehele historie .

 


@Lingewal, dat is inderdaad niet de bedoeling! Ik heb de planning nogmaals bericht hierover, dit zou snel opgepakt moeten worden!


Graag,  want vandaag wederom geen bericht ontvangen .


tot nu toe niet teruggebeld voor een afspraak , wordt nu wel heel verve


@Lingewal, het weekend zat ertussen dan zijn niet alle afdeling aanwezig. Ik zal er nog een berichtje achteraan sturen!


wat adviseert u , zelfmontage , aansluitpunt actief , andere provider kiezen ?

 


Zelfmontage

Mag niet voor het aansluitpunt en de NT, welke provider je ook neemt. Glasvezelkabel door de kruipruimte… glasvezel mag alleen een gecertificeerde monteur afmonteren.

Zit het glasvezelpunt al op een bovengronds punt en is de kruipruimte alleen voor de UTP kabel naar het modem dan kun je die zelf voorbereiden of een lokaal installatiebedrijf inhuren.

andere provider kiezen ?

Tja, ook dan...


zie mijn historie wat betreft afspraken monteur :

wacht al sinds 17 febr , zou binnen 24 uur nieuwe afspraak krijgen .


Het loopt bij jouw inderdaad helaas niet zo soepeltjes. Op dit topic is, gelukkig, al een KPN moderator actief.


Hi Lingewal, ik neem het even over van Susan in verband met haar vrije dagen. Ik zie dat er inmiddels een gaatje is gevonden voor een duo die de kruipruimte in mag. Ben je op de hoogte van deze afspraak? 


Er is gelukkig en uiteindelijk een afspraak gemaakt , hopend en vertrouwend op een voorspoedige installatie, dank ik je voor de aandacht.


Daar ga ik vanuit, kan in ieder geval zien dat het om een duo gaat. Graag gedaan uiteraard. 


Reageer