Skip to main content
Beantwoord

Geen monteur af te spreken

  • February 11, 2020
  • 16 reacties
  • 159 keer bekeken

glasvezel door digitale stad aan gelegd , aansluit materiaal van kpn ontvangen , maar geen monteur af te spreken

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi Lingewal, ik neem het even over van Susan in verband met haar vrije dagen. Ik zie dat er inmiddels een gaatje is gevonden voor een duo die de kruipruimte in mag. Ben je op de hoogte van deze afspraak? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

16 reacties

Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 11, 2020

Goedenavond @Lingewal, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Op het moment dat alles, ook bij KPN, op gereed staat wat betreft de glasvezelaansluiting kunnen we een monteur gaan inboeken. Om de lijn om te zetten en je hierop aan te sluiten. Echter, het kan zijn dat hiervoor ook een wijziging van je abonnement nodig is (bij de wat oudere abonnementen). Kan je aangeven op welke manier je geprobeerd hebt een monteur aan te vragen? Heb je hier contact over gehad via chat of telefonisch (0800-0402) Of heb je dit geprobeerd via onze website? 

Ik kijk graag met je mee wat er nog moet gebeuren en wanneer er eventueel een monteur kan langskomen. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en 06-nummer (bereikbaarheidsnummer)?  

Ik hoor graag van je!


Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • February 17, 2020

Ik zie dat je het forumprofiel inmiddels hebt ingevuld, Lingewal. Dank daarvoor. Met die gegevens zie wat staan over dat er vanmorgen een monteur zou komen. Is die ook geweest?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 17, 2020

monteur inderdaad geweest maar ging onverrichter zaken weer weg , mag niet alleen de kruipruimte in .

puntje van voorbereiding !


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 18, 2020

@Lingewal, dat kan gebeuren helaas. Een monteur mag inderdaad niet alleen de kruipruimte in, en soms is dat niet te voorzien. Als het goed is, is er direct een nieuwe afspraak gemaakt. Zo niet, dan wordt je vandaag nog teruggebeld hierover! 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 19, 2020

Jammer dat ik niet werd teruggebeld zoals toegezegd .

Wordt al met al wel een langdradig gedoe , mede gezien de gehele historie .

 


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 20, 2020

@Lingewal, dat is inderdaad niet de bedoeling! Ik heb de planning nogmaals bericht hierover, dit zou snel opgepakt moeten worden!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 20, 2020

Graag,  want vandaag wederom geen bericht ontvangen .


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 21, 2020

tot nu toe niet teruggebeld voor een afspraak , wordt nu wel heel verve


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • February 24, 2020

@Lingewal, het weekend zat ertussen dan zijn niet alle afdeling aanwezig. Ik zal er nog een berichtje achteraan sturen!


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 25, 2020

wat adviseert u , zelfmontage , aansluitpunt actief , andere provider kiezen ?

 


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 25, 2020

Zelfmontage

Mag niet voor het aansluitpunt en de NT, welke provider je ook neemt. Glasvezelkabel door de kruipruimte… glasvezel mag alleen een gecertificeerde monteur afmonteren.

Zit het glasvezelpunt al op een bovengronds punt en is de kruipruimte alleen voor de UTP kabel naar het modem dan kun je die zelf voorbereiden of een lokaal installatiebedrijf inhuren.

andere provider kiezen ?

Tja, ook dan...


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 25, 2020

zie mijn historie wat betreft afspraken monteur :

wacht al sinds 17 febr , zou binnen 24 uur nieuwe afspraak krijgen .


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • February 25, 2020

Het loopt bij jouw inderdaad helaas niet zo soepeltjes. Op dit topic is, gelukkig, al een KPN moderator actief.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 26, 2020

Hi Lingewal, ik neem het even over van Susan in verband met haar vrije dagen. Ik zie dat er inmiddels een gaatje is gevonden voor een duo die de kruipruimte in mag. Ben je op de hoogte van deze afspraak? 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • February 27, 2020

Er is gelukkig en uiteindelijk een afspraak gemaakt , hopend en vertrouwend op een voorspoedige installatie, dank ik je voor de aandacht.


Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+27
  • Moderator
  • February 27, 2020

Daar ga ik vanuit, kan in ieder geval zien dat het om een duo gaat. Graag gedaan uiteraard.