Skip to main content
Beantwoord

Geen Nederlandse ondertiteling bij de film Todos lo saben

  • May 2, 2020
  • 11 reacties
  • 273 keer bekeken

Via het pluspakket zou ik graag naar de Spaanse film Todos lo saben  willen kijken. Er is alleen geen Nederlandse ondertiteling. Wel zichtbaar in de trailer, maar niet in de film zelf. Zijn er nog opties om dit aan te zetten?

Beste antwoord door Paul van KPN

Hi all. Inmiddels zou de ondertiteling beschikbaar moeten zijn. Mochten er toch nog issues zijn, dan horen we dat graag. Veel kijkplezier!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 2, 2020

Dat is in de aanlevering inderdaad niet helemaal goed gegaan. Het is niet mogelijk zelf ondertitels aan (of uit) te zetten hierbij.

Een KPN moderater weet wegen waarbij de leverende partij ervoor kan zorgen dat de juiste versie beschikbaar komt. Met ondertitels.

Moderator komt hier nog.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 2, 2020

Bedankt, hopelijk kan het worden aangepast. 


  • Deelnemer
  • May 2, 2020

Enig idee hoe lang dit gaat duren?


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 2, 2020

Weekje denk ik. Moet eerst opgepakt, dan op zijn vroegst maandag doorgegeven. En dan nog aangepast… (als al de hele film ondertitelt beschikbaar is, dat is nog wat anders dan een korte trailer)


  • Nieuwkomer
  • May 2, 2020

Duidelijk,  dus nog minimaal 1 week geduld...:smirk:


  • Nieuwkomer
  • May 2, 2020

Ik wil in het pluspakket de film  Todos Lo saben kijken. Bij de trailer zijn er ondertitels. Bij de film zelf niet. Ik kan helaas geen Spaans.  Hoe stel ik de ondertitels in.


  • Nieuwkomer
  • May 2, 2020

Kunnen jullie dmv een email ons op de hoogte houden ?


  • May 2, 2020

De meest voor de hand liggende optie is dat een medewerker het oppakt en als hij een terugkoppeling krijgt hier een bericht stuurt. Je kunt bij instellingen aangeven dat je van antwoorden in dit topic op de hoogte wil blijven via mailtjes.


Susan_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+21
  • Oud Moderator
  • May 3, 2020

Goedemorgen allemaal! Hoewel er steeds meer Spaanse series zijn en we op die manier ons Spaans kunnen opkrikken, begrijp ik heel goed dat je hier niet op zit te wachten. Ik heb de melding doorgezet, hopelijk kunnen we dit snel rechtzetten!:smile:


Paul van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+26
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • May 7, 2020

Hi all. Inmiddels zou de ondertiteling beschikbaar moeten zijn. Mochten er toch nog issues zijn, dan horen we dat graag. Veel kijkplezier!


PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 7, 2020

Even via tv.kpn.com gecheckt en daar is nu ondertiteling.