Skip to main content

Hallo 

 

ben overgehaald om bij kpn  te blijven en een derde tv ontvanger erbij te nemen er is mij beloofd dat het het nieuwe exemplaar zou zijn maar wat denk je weer een tweedehandsje  waar je 5 euro per maand voor mag betalen maar ja mag wat kosten groen zijn lijkt er op dat trouwe klanten niet belangrijk zijn voor ze 

Hallo @Kramer w , daar KPN de pretentie heeft groen bezig te zijn, wordt bruikleen-apparatuur die retour komt nagezien, schoongemaakt, software bijgewerkt en weer opnieuw ingezet voor de volgende klant, het is een bruikleen-apparaat, dus het hoeft niet per se een nieuwe uit de doos te zijn, als deze maar goed werkt.

 


Hallo @Kramer w , daar KPN de pretentie heeft groen bezig te zijn, wordt bruikleen-apparatuur die retour komt nagezien, schoongemaakt, software bijgewerkt en weer opnieuw ingezet voor de volgende klant, het is een bruikleen-apparaat, dus het hoeft niet per se een nieuwe uit de doos te zijn, als deze maar goed werkt.

 

Als mij iets nieuws beloofd wordt verwacht ik dat het ook nieuw is als ik een nieuwe auto leas verwacht ik toch ook geen tweedehands en ga je er toch ook niet mee akkoord als de garage zegt groen te zijn 

gaat om principes belofte maakt schuld 


Als het zo een principe is, annuleer de boel en zoek een andere provider. Krijg je de spulletjes nieuw, opgelost en klaar.


Als het zo een principe is, annuleer de boel en zoek een andere provider. Krijg je de spulletjes nieuw, opgelost en klaar.

Goede tip maar heb ik net al gedaan ✅