Skip to main content

Nieuwe tv-ontvanger van kpn ontvangen en al vier keer nieuwe software geïnstalleerd van zie nog steeds de oude menu opbouw op de tv. Ik kan wel gewoon tv kijken maar de beloofde vernieuwing komt niet op beeld. Volgens de helpdesk moet ik een nieuw menu hebben maar helaas dat is niet zo. Wie heeft het zelfde problerm en de oplossing ?

Groetjes Pierre1047

 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Het nieuwe menu wordt geleidelijk uitgerold dus waarschijnlijk ben je nog niet aan de beurt.


Gewoon geduld hebben. Ik heb hem ook nog maar 2 dagen. Terwijl men er hier op het forum al een week of 6 zoet mee is.


Ik heb geduld en geen storingen dus wacht rustig af

Groetjes Pierre1047


Hoi Pierre @pierre1047,dank je wel voor jouw bericht. Zoals @Joep1965 en @Nick83 al aangeven wordt de nieuwe software in fases uitgerold. Het is een beetje afhankelijk van het model dat je hebt, alle 5202's en 8001's zijn nu als het goed is over naar het nieuwe menu. De Arris 2952's en Arcadyan 2260's volgen deze maand en de Motorola 1853's zijn volgende maand aan de beurt. Welk model heb jij?


Dag Ron

Ik begrijp dat ik een beetje ongeduldig ben en dacht met de omwissel naar een nieuwe tv-ontvangen (nu dus Arris 2952) ook gelijk klaar te zijn. Voordeel is wel dat de werking tov de vorige tv-ontvanger goed is en geen trage menu opbouw meer heeft. Ook het spontane vastlopen is over. Rest mij nog geduld.

Groetjes Pierre1047


Dank je wel voor de toelichting. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat de nieuwe tv-ontvanger de problemen heeft verholpen die je ervoer met de oude tv-ontvanger. De Arris 2952 kan ieder moment het nieuwe menu krijgen. Het is inderdaad nog een kwestie van geduld. :slight_smile: Als je nog vragen hebt, stel ze gerust. We helpen je graag verder!


Reageer