Skip to main content

Als ik een Harry Potter film start via Amazon Prime via KPN (meerdere kastjes geprobeerd), dan heb ik alleen de keuze Engels, Spaans en Portugees.

 

Maar als ik Amazon Prime rechtsstreeks  via tv of online ,start dan heb ik alle talen en ondertitelingen waaronder ook NL.

 

Hoe kan dit? En hoe kan dit opgelost worden?

 

 

Als je het in je tv hebt, waarom dan überhaupt via de kpn doos?

Ik doe alle apps via de tv zelf. Veel stabieler dan die in de kpn doos. In de tv bovendien 4k en de kpn doos, hier nog een HD-ontvanger, uiteraard hooguit HD.

Overigens heb ik deze vraag hier vaker langs zien komen. Heb zelf geen Amazon Prime dus kan hier alleen maar gissen. Ik vind Netflix, Videoland en de huurfilms via Pathé al voldoende. Ook qua kosten:relaxed::wink: .

En ik denk dat deze tip het probleem oplost :wink:

Zie gelijke topics op dit forum (link via Google binnen forum)


 

Alleen de tv beneden heeft apps. De tv's boven niet.

En de tip werkt niet, want dan zie ik alleen spaans en portugees. En bij Talen staat Engels, spaans, portugees.

 

Ik had al bijna alle topics hierover gelezen.

 

 


Heb je de initiële ondertiteltaal wel ingesteld via de WEBSITE van Amazon? In je account.


heb ik al naar gekeken, maar kan dat nergens vinden. Ik kan alleen maar de style van de ondertiteling aanpassen.


Hallo @Debje1980, welkom.

Ik neem aan dat je geen vloeiend Portugees spreek, dus dan wordt film kijken erg lastig :disappointed_relieved: . Ik heb gecontroleerd en ook ik zie via de TV-ontvanger enkel Spaans en Portugese ondertiteling. Het signaal is doorgezet naar de juiste afdeling, hopelijk komen zij snel met een oplossing. 


Hanna bedankt voor het nakijken