Skip to main content

Ik heb sinds een week kpn met de volgende ontvanger: arris vip5202

Ik loop tegen het volgende probleem aan.

Bij bepaalde zenders valt het geluid weg en andere zenders heb ik geen geluid. Het geluid loopt via de dolby maar ook als ik het op stereo zet krijg ik geen geluid. Bij een volledige reset dan doet hij het even maar daarna stopt hij weer. Ook als ik iets opneem heb ik niet altijd geluid.

Iemand hier een oplossing voor?

De stappen van kpn heb ik al gevolgd en leveren of een tijdelijke oplossing of geen oplossing.

Hallo @Kybi ,

Dan zou je een andere ontvanger kunnen proberen. Bel daarvoor met 0800-0402.

(Doordeweeks tussen 8.00 en 20.00, op zaterdag tot 17.00.)  

 

Bij te grote drukte heb je op dezelfde tijden met de chat een alternatief.  

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen) 


Hoi @Kybi . Welkom op het forum.

Hoe is jouw 5202 aangesloten?  En maak je gebruik van een eigen geluidssysteem of is ‘ie rechtstreeks via HDMI op je TV aangesloten?

Heb je ook even geprobeerd om de tuner te resetten? 

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/reset.htm


De ontvanger is aangesloten op delen dolby set.

Deze valt niet te resetten verder is het aangesloten op hdmi en heb ik ook al eens hdmi geprobeerd de stappen wat aangegeven staan bij geluid bij help ook al uitgevoerd maar ook zonder succes. @Erwin_ 


En als je het test zonder die audio set? Dus rechtstreeks op de tv via HDMI? Is het issue er dan ook nog? Zo niet, zou dat suggereren dat de tuner en jouw audioapparaat elkaar niet goed snappen. 


@Erwin_  rechtstreekse verbinding heb ik ook al geprobeerd maar ook zonder succes. Inmiddels al telefonisch contact gehad met kpn en hebben me een nieuwe ontvanger toe gezonden. Zodra hij binnen is zal ik hem testen en zal ik ook hier aangeven of het probleem is verholpen.


Ik ben benieuwd! Ik lees het wel. (en hopelijk is dat de oplossing)