Skip to main content

Sinds twee dagen hebben we geen ondertiteling. How come..

kan dit opgelost worden

Na de invoering van het nieuwe menu geen ondertiteling meer bij kanaal 34, love nature.

*admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


@DirkMar 

Dat staat los van de wijziging. Hier, met de oude software/platform, is er (ook) geen ondertiteling via LoveNature op 34. Wel via de app.
Weet je daarom wel zeker dat je op het nieuwe platform met het nieuwe menu bent overgezet?


De ondertiteling of nederlandse taal is weg bij de zender van LoveNature KPN Kanaal 34.

Graag weer tekst, s.v. p.

 

*Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Hier ook geen ondertiteling op tv. Wel het nieuwe menu en in de app wel ondertiteling.


Hier ook geen ondertiteling op tv. Wel het nieuwe menu en in de app wel ondertiteling.

Heeft niks te maken met het '’nieuwe menu'’ maar waarschijnlijk met de aanlevering van de stream. Ook mensen met het '’oude menu'’ hebben er namelijk last van. 


Het is inmiddels bekend.

Via de ontvanger kanaal 34 kun je voorlopig ondertitels te voorschijn toveren via teletekst 888. Niet mooi, maar het is iets.

Via de apps (Samsung en LG tv's, tablets, smartphones, laptops) werkt de ondertiteling wel.


Ik neem aan dat je LoveNature op 34 via de decoder bedoelt. Die storing is bekend en doorgegeven.

Via de apps (Samsung/LG televisie, smartphone, tablet, laptop tv.kpn.com) is er wel ondertiteling.

Tijdelijke oplossing via de decoder: teletekst 888. Niet mooi, maar je hebt tenminste ondertitels.


Hoi @Angel4you. Welkom op het KPN Forum. Op welke zender ontbreekt de ondertiteling? Zoals PeterG al aangeeft is het bekend/doorgegeven dat de ondertiteling op de zender LoveNature ontbreekt. Als het om een andere zender gaat, dan horen we dat graag van je! 


Waarom werkt het ook niet op de 4k variant dan, volgens een kpn medewerker die ik gesproken heb moet  de provider die lovenature doorgeeft aan kpn hiervoor zorgen

Dit klopt toch niet je betaalt niet weinig voor 4k zenders dan moeten hun toch die ondertiteling regelen met die provider


De ondertiteling werkt bij LoveNature op dit moment op geen enkele ontvanger, hier hebben we een melding voor aangemaakt zodat onderzocht kan worden waar het fout gaat. 

Tijdelijke oplossing via de decoder: teletekst 888. Niet mooi, maar je hebt tenminste ondertitels.

Met deze tip van @PeterG kan je in tussentijd alsnog gebruik maken van ondertiteling


Klopt 888 werkt idd maar in mijn geval krijg ik dit alleen voor elkaar met kanaal 34 de sd variant

4k  krijg ik geen ondertiteling via 888


Ik had maanden geleden begrepen dat het 4k kanaal op die manier ondertiteling heeft.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/nederlandse-ondertiteling-love-nature-4k-476949


Ha iedereen, even een korte update: er loopt inmiddels een ticket, wat betekent dat de betreffende collega's er mee bezig zijn! Hopelijk is het snel opgelost, dan laten we dit natuurlijk nog even weten!


Er is hard gewerkt: de ondertiteling is terug! Excuses voor het ongemak!


Hartelijk dank. Mijn vrouw is hier heel blij mee. Zij verstaat nauwelijks Engels en ik ben hardhorend. Fijn dat het opgelost is!


Maar op de 4K nog steeds geen onderti


Nee dat klopt @Noorlander. LoveNature geeft als redenen mee dat het over 4K een stuk lastiger is om ondertiteling te leveren. Daarom hebben ze al een tijd terug besloten dit niet te doen.  Het is dus geen besluit waar KPN directe invloed op heeft. Al hoop ik van harte dat het nog wel komt in de toekomst. 


Ondertiteling ontbreekt weer sinds enkele dagen. 


Ik zie het.

Er is dit keer ook geen ondertiteling via de app/website/ tv-app. Daar is ook geen alternatief/noodoplossing. En door ontbreken noodoplossing ook geen alternatief.

Alleen via de decoder kan je TT 888 aanzetten. Niet mooi, wel goed leesbaar met de zwarte achtergrond.

@Erwin , @Jasper .


Update 13:16: we hebben ‘t nog niet vermeld of het is weer terug.


Sinds vandaag, 30 juli 2020, is er geen ondertiteling meer op BBC First. De Teletekst knop (888) indrukken werkt niet. Help!


Er was een storing in MM. En niet alleen bij KPN, ook via Ziggo waren er geen subs.

Op dit moment (31-7; 12:11) zijn ze er wel in DiP.


Klopt, de storing is voorbij. Maar wat is MM?….


MM = Midsomer Murders
DiP = Death in Paradise


Aha, duidelijk :)….