Skip to main content

Ik was blij verrast dat we de zender E entertainment weer kunnen kijken maar sinds gisteravond en vanmorgen heb ik geen ondertiteling meer, kan ik dat zelf instellen of is er een storing? 

Er is een storing met de zender E!. KPN is op de hoogte :-) 


Er is een storing met de zender E!. KPN is op de hoogte :-) 

Oké bedankt voor je reactie 👍


Ondertiteling is terug, alleen erg groot en in het midden van het scherm :)


Is het inmiddels al weer goed?
Bedankt voor het melden!


Is het inmiddels al weer goed?
Bedankt voor het melden!

Ik denk het niet. Net gekeken en weer geen ondertiteling. 


Helaas nog steeds geen ondertiteling 


Hebben jullie ook een voorbeeld van een specifiek moment dat je dit ervaart? Dan leg ik het nog een keer bij mijn collega's neer


Ik had inmiddels de ondertiteling weer  terug maar helaas sinds vandaag weer geen ondertiteling bij E entertainment 


Hebben jullie ook een voorbeeld van een specifiek moment dat je dit ervaart? Dan leg ik het nog een keer bij mijn collega's neer

Goedemiddag de ondertiteling is inmiddels weer verdwenen, sinds vandaag. Is er soms weer een storing? 
alvast bedankt 


Kan iemand vertellen wanneer het permanent wordt opgelost? Het is geen hogere wiskunde lijkt me… :)


Hebben jullie ook een voorbeeld van een specifiek moment dat je dit ervaart? Dan leg ik het nog een keer bij mijn collega's neer

Ik probeer het nogmaals ik heb nu al meerdere dagen geen ondertiteling bij de zender E entertainment dit ook vaker aangegeven en gevraagd of er een storing was maar ik krijg geen reactie. Dus nogmaals mijn vraag is er een storing? En word er aan gewerkt? Waarom komt dit probleem zo veelvuldig voor? 


Hebben jullie ook een voorbeeld van een specifiek moment dat je dit ervaart? Dan leg ik het nog een keer bij mijn collega's neer

Ik vermoed dat dit ergens bij E entertainment niet (goed) wordt doorgegeven maar om dit door te geven heb ik concrete voorbeelden nodig van programma's waar jullie dit tegen komen.


Het is bij alle programma’s van E! Dus genoeg voorbeelden lijkt me…


Inderdaad het is bij elk programma. En nu al weer dagen achter elkaar. Word dit dan wel opgepakt? 


Jazeker, ik heb het net bij mijn collega's neergelegd. Bedankt voor het melden!


Jazeker, ik heb het net bij mijn collega's neergelegd. Bedankt voor het melden!

Het is nu 5 dagen geleden dat er een melding van geen  ondertiteling bij E entertainment is gedaan. Gistermiddag was er even weer ondertiteling en toen verdween het weer om ook niet meer terug te keren. Hoe kan dit? En is het opgepakt? Wel erg vervelend moet ik zeggen 


Hoi @Suvaal, het is zeker opgepakt en ligt momenteel bij E-entertainment. Zodra ik reactie van mijn collega's heb laat ik het je weten.


Hallo,  sinds zondagmiddag geen ondertiteling meer bij viaplay. Al vanalles geprobeerd, ook gebeld. En mw snapte t ook niet. Kon mij niet verder helpen. Hoe krijg ik ondertiteling weer bij viaplay 


Hebben jullie ook een voorbeeld van een specifiek moment dat je dit ervaart? Dan leg ik het nog een keer bij mijn collega's neer

Goedemiddag de ondertiteling is inmiddels weer verdwenen, sinds vandaag. Is er soms weer een storing? 
alvast bedankt 

 Hallo Thomas 

nu 2 maanden ging het goed met de zender e entertainment maar sinds twee dagen word er soms Pools gepraat ! En de ondertiteling is weer weg gisteren kwam er na het Pools opeens  Engelse ondertiteling en daarna was het weer weg en toen ook even het beeld weg. Weet je hier iets van? 


Waar is de ondertiteling gebleven.

Vanmiddag 17.00 medium Tyler Henry weer geen ondertiteling.

Midden in uitzending van hem toen hij wisselde en naar ander huis ging nou 2 zinnen ondertiteling.

Zo jammer dit kan hier echt niets aan gedaan worden?


Reageer