Skip to main content

ik kan sinds twee dagen mijn duitse zenders niet meer ontvangen opnemen lukt ook niet

Beste @lavitavanflowergarden

Hierbij een link met de zenders die je kunt ontvangen op je televisie met de interactieve ontvanger. https://www.kpn.com/televisie/zenders.htm

Het zou niet voor moeten komen maar misschien door een software update dat er enkele zenders verborgen staan?

Hoe kan ik zenders verbergen of tonen

  1. Druk op Menu van je afstandsbediening.
  2. Blader naar aInstellingen] en druk op OK.
  3. Blader naar aZenders verbergen] en druk op OK.
  4. Toets je Interactieve TV pincode in.
  5. Je ziet nu een lijst met alle zenders. Blader naar de zender die je wilt verbergen en klik op OK.

beste Jeroen,

 

dat was niet het probleem deze zenders stonden niet op de/mijn lijst. ik kreeg ook foutmeldingen  van STB -zap 03/ -404 462  of STB -ufa -03  en volgends de telefonische klantendienst was het een achter liggende Serverfout.

 wat ever dat ook mag betekenen. Ik ben geen IT’ er . Ik ben een simple gebruiker .

maar bedankt voor je reactie. 

 

 


beste Jeroen,

 

dat was niet het probleem deze zenders stonden niet op de/mijn lijst. ik kreeg ook foutmeldingen  van STB -zap 03/ -404 462  of STB -ufa -03  en volgends de telefonische klantendienst was het een achter liggende Serverfout.

 wat ever dat ook mag betekenen. Ik ben geen IT’ er . Ik ben een simple gebruiker .

maar bedankt voor je reactie. 

 

 

Hoeft ook niet, ik maak me sterk dat degene die het vertelde wel wist wat het betekende. In normale taal. Het was een fout van KPN. Een server is gewoon een stuk gereedschap net als een schroevendraaier. Een schroevendraaier maakt zelfstandig geen fouten. :joy::rofl::joy:


Reageer