Skip to main content

Hoi, ik heb een 5202 en helaas heb ik sinds kort helemaal geen tv ontvangst meer. Wat kan ik hieraan doen? Ik heb een nieuwe tv staan 2019 Frame van Samsung dus vgm moet dat geen probleem opleveren. Ik weet helaas niet precies wanneer het probleem is begonnen omdat ik met dit weer eigenlijk geen tv kijk en de jongens netflixen of youtube afspelen en dat doet het wel. 
vast bedankt voor de feedback

Hallo @Jasperine,
Wat bedoel je precies met geen ontvangst meer? Ik vermoed namelijk dat door het kijken van Netflix (ik vermoed op de TV app)  dat de invoerbron niet meer goed staat. Zou je is willen kijken door middel van de '’Source'’knop op je tv afstandsbediening de juiste HDMI ingang wel geselecteerd is?


Bron staat goed, tv al gereset updates gaan automatisch…..

Heb gelezen dat de Arris een update heeft gehad,

misschien is daar het probleem ontstaan

tv geeft aan geen signaal te ontvangen


Bron staat goed, tv al gereset updates gaan automatisch…..

 

@Jasperine 
Wat gebeurd er precies? Krijg je een foutcode oid? 


Vorige bericht wat uitgebreidt, geen verbinding controleer aansluiting/kabels (?) geen specifieke code maar verbindingsprobleem. Met iemand van de kpn al gebeld kabels ed nagelopen en experiabox gereset


Het probleem is nog steeds niet verholpen. Betreffende ontvanger gewisseld met boven. Daar geen probleem, maar bij mijn Frame dus wel. Wie weet raad?!?


Welkom op het forum @Jasperine. Met 2 verschillende tv-ontvangers krijg je op die tv de melding dat er geen signaal is, terwijl ze beide op een andere tv wel werken? Had je daarbij de HDMI kabel ook omgewisseld of had je die bij de tv laten hangen? Doordat het met beide bij dezelfde tv speelt lijkt het erop dat het of de HDMI kabel is, of de HDMI poort op de tv. Heeft de tv meer poorten waar je de kabel op kunt aansluiten als test, om te kijken of je daarmee wel een beeld krijgt (nadat je de bron daarop hebt gezet)?


Vanmiddag een servicemonteur van Samsung gehad. De one-connect kabel van mijn Frame TV was blijkbaar stuk waardoor de hdmi poorten niet meer herkend werden. Probleem opgelost, Arris doet het met het vernieuwde menu helemaal naar wens👍🏼


Hoi @Jasperine, goed om te lezen dat het is opgelost nadat de monteur is geweest! Veel kijkplezier weer en als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.