Skip to main content
Beantwoord

Geen opnames in het menu na ontvangst nieuw zender kastje.

  • October 6, 2020
  • 4 reacties
  • 52 keer bekeken

Na ontvangst van een nieuwe zender kastje en en downloaden van het systeem is 

in het balkje MENU de titel mijn OPNAMES  WEG.

Opnieuw een download gedaan maar er veranderd niets.

Op mijn 2e ontvanger zit de ontbrekende mijn opnames nog wel.

Kunt u dit herstellen! 

Beste antwoord door Ron van KPN

Hi @R.Keizer, welkom en dank je wel voor jouw bericht. Begrijp ik het goed dat de opname functie op de nieuwe tv-ontvanger ontbreekt? Bedoel je met de ‘download’ dat je de tv-ontvanger hebt gereset? Onder de optie ‘2. Reset de tv-ontvanger’ staat uitgelegd uitgelegd hoe je reset uitvoert. Mocht je dit nog niet hebben gedaan, zou je dit dan alsnog kunnen doen? Ik hoor het graag van je!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • Antwoord
  • October 12, 2020

Hi @R.Keizer, welkom en dank je wel voor jouw bericht. Begrijp ik het goed dat de opname functie op de nieuwe tv-ontvanger ontbreekt? Bedoel je met de ‘download’ dat je de tv-ontvanger hebt gereset? Onder de optie ‘2. Reset de tv-ontvanger’ staat uitgelegd uitgelegd hoe je reset uitvoert. Mocht je dit nog niet hebben gedaan, zou je dit dan alsnog kunnen doen? Ik hoor het graag van je!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 12, 2020

Alles werkt nu naar behoren. Echter als je op de knop menu drukt komt links in beeld op de tv verschillende optie mogelijkheden.

Bij de eerste mogelijkheden ontbreekt OPNAMES. Dit zat wel op de oude ingeleverde tv ontvanger.

Wij hebben een pakket alles in 1 met gratis opnemen.

Wat ik ook probeer het programma OPNAMES komt niet meer terug in het menu.

Heb al 5 dagen lang met KPN servicedienst gebeld maar dat leverde ook niets op.

Toch te gek voor woorden dat zo’n groot bedrijf dit kleine probleem niet kan oplossen.

Al met heel lastig.

R.Keizer

  


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • October 13, 2020

Dank je wel voor de toelichting. Het is inderdaad heel lastig en vervelend als je al dagen bezig bent om dit opgelost te krijgen. Ik wil dan ook graag uitzoeken hoe de situatie in elkaar steekt en hoe we dit op kunnen lossen. Zou je hiervoor allereerst jouw profiel volledig in kunnen vullen en hieronder een seintje kunnen geven als je dat hebt gedaan? Bij ‘Persoonlijke opmerkingen’ mag je dan de serienummers van de tv-ontvangers noteren die je hebt. Deze vind je op de onderkant van de tv-ontvangers. Dan ga ik voor je op onderzoek uit!


Ron van KPN
Helper
Forum|alt.badge.img+10
  • Oud-Moderator
  • October 19, 2020

Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!