Skip to main content

 

Ik kan mijn opnames niet kijken en krijg foutcode 3025. Ook krijg ik foutcode -3 bij live tv pauzeren. Hij stopt wel maar kan niet terug kijken. Alle resets heb ik een aantal malen gedaan, van terug zetten naar fabrieks instellingen tot software opnieuw installeren. Niets werkt, ik kan wel gewoon opnemen instellen. Bij de klantenservice is mij verteld dat als ik alle stappen heb doorlopen, kpn niets meer voor mij kan doen. Ik moet maar afwachten of het een storing is en meerdere mensen zich misschien melden. Dan wordt er misschien iets aan gedaan.  Ik heb gewoon vette pech waar ik 5 euro per maand voor betaal. Buiten het feit dat me dit erg verbaasd en ik dit enorm vreemd vindt wil ik graag dat mijn probleem opgelost wordt. Iemand enig idee wat het kan zijn? Ik hoor het heel graag. 

Dit schrijven ze over Foutcode 2035 of 3025 Interactieve TV oplossen

 

Wanneer Foutcode 3025 wordt veroorzaakt door een storing bij, of onderhoud van KPN, dan kun je vaak niets anders doen dan melding te maken van de storing.

Zie  https://storingen.help/kpn/kpn-foutcode-3025/

 


Dag @Juuls. Van harte welkom hier. Wat lastig dat je foutcodes krijgt bij het bekijken van opnames en het live tv pauzeren. Ik lees dat je je apparatuur al een reset hebt gegeven, maar dit het probleem niet oplost. Foutcode 3025 kan een aantal oorzaken hebben. De kern van het probleem is dat de ontvanger het programma niet kan afspelen. Dit kan dan komen omdat het programma corrupt is geraakt, of niet gevonden kan worden. Vaak zit het hem in de verbinding tussen ontvanger en onze server.

Een reset van de ontvanger helpt vaak. Bij jou echter niet, geef je aan. Zie je deze foutmelding bij een of meerdere specifieke opnames, of bij allemaal? Heb je meerdere ontvangers in huis waar dit op speelt? Hoe is je tv-ontvanger aangesloten op je modem? Is dit rechtstreeks met een kabel of maak je gebruik van een Draadloze Verbindingsset? En verder zou ik nog van je willen weten wat voor apparaten er allemaal zijn aangesloten op je Experia Box.

Kun je ten slotte je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


Hallo Natasja, 

Bedankt voor je reactie. Het profiel is inmiddels ingevuld.

De foutcode  3025 krijg ik bij het terug willen kijken van alle opnames ( hij neemt echter wel gewoon op). De foutcode -3 krijg ik bij het stop zetten van een programma. Hij stopt dan wel maar als ik weer wil verder kijken krijg ik de code -3 en live tv pauzeren is mislukt.  In het tv kastje zit de kabel die komt van een data punt in de woonkamer. De Modem zelf staan in de hal in de meterkast. Hierin zit een tp - link  geplugd van het merk deco, er staan nog 2 los verspreid door de woning. Dit hebben wij gedaan omdat we soms ook een slecht wifi - signaal hebben. Hoop dat hiermee uit de voeten kunt. Groet, 


Dag @Juuls. Bedankt voor je reactie. Uit je bericht maak ik op dat je TP-Link Deco gebruikt en je tv-ontvanger op een van de punten is aangesloten. Klopt dat? Wil je de tv-ontvanger eerst eens rechtstreeks met een kabel aansluiten op je modem om te testen of het dan wel goed werkt? Op die manier kunnen we testen of het probleem bij je tv-ontvanger of toch bij de TP-Link ligt. Ik ben benieuwd naar je bevindingen.


Hallo @Juuls. Ik zie dat ik geen reactie meer van je heb gekregen. Ik hoop dat dit betekent dat het probleem inmiddels (via een andere weg) is opgelost. Laat het gerust weten als je mijn hulp toch nog ergens bij nodig hebt.


Hallo, dat was idd het probleem. Het is opgelost nu. Dank je! 


Fijn om te lezen dat het is opgelost. Graag gedaan! Laat het gerust weten als je toch nog ergens vragen over hebt. 


Reageer