Skip to main content

Gisteren heeft een monteur van KPN een internetaansluiting geïnstalleerd. Bij het aansluiten van de interactieve tv bleek echter dat ik geen pincode daarvoor had ontvangen. Via de mijnKPN hebben we toen geprobeerd de pincode te resetten, maar dat lukt niet. Nadat je een nieuwe pincode hebt ingetoetst en dan op ‘bevestigen’ klikt, wordt de bevestigen knop grijs en gebeurd er verder niks. De monteur vertelde me dat er een storing was en dat ik het beste een uur of twee kon wachten en het dan nog een keer moest gaan proberen. En als dat niet lukt dat ik dan de klantenservice moest gaan bellen om een nieuwe pincode te krijgen. Het resetten van de pincode lukt nog steeds niet en ik kan geen telefoonnummer op de website vinden van de klantenservice. Heeft KPN een telefoonnummer voor de klantenservice of is er een andere manier dan via de website om aan een nieuwe pincode te komen?

Hallo @MarkM83 ,

Heeft KPN een telefoonnummer voor de klantenservice of is er een andere manier dan via de website om aan een nieuwe pincode te komen?

 

Het gratis telefoonnummer is 0800-0402
 

En ja, er is alternatief om KPN hiervoor te bereiken: De Chat.

De chat bereik je via :

https://www.kpn.com/service.htm
 

Kies een onderwerp.

Tik dan op  : Ik heb een andere vraag 

(en dan helemaal naar beneden scrollen)