Skip to main content

28-11-2020 TV + Internet afgesloten per email bevestiging gehad

Gevraagde overgang op 31-12

19-12 mailtje dat de appararuur verzonden is

02-01 SMS met abonnementnummer en tekst dat ik in een eerdere sms al pincode heb ontvangen

 

Klantenservice zegt dat mijn abbo gepland staat op 05-01 en dat ik daarom geen pincode heb.

 

Ik heb nooit een mail gehad over de aanlsuitdatum etc ik ging uit van 31-12 en heb op 02-01 alle ziggo apparatuur weg gehaald.

Ik heb de apparatuur voor internet en tv zelf aangesloten. Er moest een verplichte monteur komen maar snap niet waarom. Dat zou dan ook nog 2 weken duren.

Wifi werkt gelijk goed, tv vraagt om abbo nummer en pincode. Enkel de pincode heb ik niet

 

Pincode reset werkt niet

 

Had ik deze pincode al.moeten hebben of word deze altijd op geplande dag pas gestuurd.

 

Groet, Job

 

Ik zou het oprecht niet durven zeggen, ik zit hier (voorheen Telfort) al zolang, ik kreeg de pincode via post(duif) ;)


Ik zou het oprecht niet durven zeggen, ik zit hier (voorheen Telfort) al zolang, ik kreeg de pincode via post(duif) ;)

Per ongeluk beantwoord geklikt 


Snap ik, dat is niet echt een antwoord op je vraag :sweat_smile:


Hoi @JJA3752. Welkom op het KPN Forum. Wanneer je Interactieve TV bij een bestaande of een nieuwe internetverbinding van KPN besteld ontvang je twee e-mail berichten én twee sms-berichten met het abonnementsnummer en pincode. Wanneer je het modem aansluit ontvang je een sms-bericht ter herinnering en een verwijzing naar de berichten bij de bestelling. Ik begrijp dat je niet twee weken op een monteur wilt wachten. Je hebt al gegevens achtergelaten in het KPN Forum profiel, wil je het huisnummer ook daaraan toevoegen? Dan kan ik voor je uitzoeken of ik jou hierbij kan helpen. Ik hoor graag van je!

 

Ik heb het “beste antwoord” voor je verwijderd. :blush:


Hoi @JJA3752. Welkom op het KPN Forum. Wanneer je Interactieve TV bij een bestaande of een nieuwe internetverbinding van KPN besteld ontvang je twee e-mail berichten én twee sms-berichten met het abonnementsnummer en pincode. Wanneer je het modem aansluit ontvang je een sms-bericht ter herinnering en een verwijzing naar de berichten bij de bestelling. Ik begrijp dat je niet twee weken op een monteur wilt wachten. Je hebt al gegevens achtergelaten in het KPN Forum profiel, wil je het huisnummer ook daaraan toevoegen? Dan kan ik voor je uitzoeken of ik jou hierbij kan helpen. Ik hoor graag van je!

 

Ik heb het “beste antwoord” voor je verwijderd. :blush:

Bedankt, huisnummer is toegevoegd!

Inmiddels 05-01 maar helaas nog geen pincode mogen ontvangen 


Bedankt voor het achterlaten van jouw huisnummer. Ik heb het voor je nagekeken en kom inderdaad jouw abonnementsnummer tegen in onze systemen. De pincode is voor ons afgeschermd en kan ik daarom niet achterhalen. Mijn systeem geeft aan dat jouw bestelling nog niet volledig is afgerond. Zou je de ExperiaBox eens willen resetten (stap 2 op deze pagina) en daarna via deze link een nieuwe pincode opvragen?


Inmiddels reset gedaan, en pincode aangevraagd.

Helaas niet gelukt. Melding niet mogelijk, probeer later opnieuw.

Ik snap er niks van, waarom heb ik de pincode niet ontvangen. Wifi doet het perfect.


Wat jammer dat je na een reset geen nieuwe pincode kon opvragen. Ik gaf hierboven al aan dat jouw bestelling nog niet volledig is afgerond en had gehoopt dat een reset van de ExperiaBox jouw bestelling het laatste zetje zou geven. Wanneer ik nu in ons systeem aangeef dat jouw pincode per e-mail verstuurd moet worden krijg ik de melding te zien dat het niet mogelijk is omdat jouw bestelling nog niet is afgerond. Dit staat gepland op 06-01-2021. Ik zal morgen nog eens proberen om een pincode te versturen. Je kan morgen ook zelf een pincode proberen aan te vragen natuurlijk. Als dit morgen nog niet lukt, dan zit er niks anders op dan een afspraak in te plannen met één van onze monteurs. Onze excuses voor het ongemak. 


Oke erg vervelend ja. Ik snap alleen niet wat een monteur wel kan doen en wij niet. Enkel pincode nodig 


@JJA3752 Heb je een pincode ontvangen en kan je inmiddels tv kijken?


@JJA3752 Heb je een pincode ontvangen en kan je inmiddels tv kijken?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het gelukt is. Anders weet je mij te vinden. :blush:


Ja na 5x iemand anders bij kpn klantenservice aan de telefoon te hebben gehad kon diegene ineens in een paar klikjes de pincode naar mijn email versturen. Totaal meer dan 3 uur voor gebeld.......…

Niet blij mee, ziggo was beter. Kastje en app ook stukken beter bij ziggo. Volgend jaar weer terug


Goed om te lezen dat het inmiddels is gelukt, wel jammer da het zo lang heeft moeten duren. Ik kan mij voorstellen dat je daar niet tevreden over bent.