Skip to main content

Ik ben al 9 weken bezig om mijn VIP 5202 ontvanger om te ruilen voor of 2260 0f 2952 zodat ik Prime video kan kijken…..

Wie kan mij helpen?????

Als je een 5202 hebt neem ik aan dat je ook een moderne 4k televisie hebt. Daarin zit gewoon ook de app voor Amazon Prime. Daar is de kpn box dan niet per se voor nodig.

Heb je nu een 4k abonnement bij KPN? Dan kan je geen 2260 of 2952 krijgen.

P.S. Afnemen van Prime bij Amazon.nl kan momenteel nog steeds niet met iDeal helaas.


Ik heb geen 4 K tv en dus geen app op de tv voor Amazone…., en ook niet gevraagd om de 5202. Vandaar dat ik hem wil omruilen voor een 2952 of een 2260 ontvanger.

 

 


Als je nu geen 4k zender pakket hebt maar wel een 5202 dan zou dat mijns inziens kunnen.

Heb je wél het 4k pakket (691, 692 en 693) dan zul je moeten wachten totdat ie beschikbaar komt op de 5202.

En KPN moderator zal hier nog komen. (want telefonisch is het niet gelukt om die 5202 voor een HD ontvanger om te ruilen heb ik begrepen.)

Nederlandse klanten bij Amazon.nl kunnen Prime helaas alleen nemen met een creditcard momenteel. Een oplossing is een prepaid creditcard gebruiken.

Vul voor de moderator vast even je gegevens in in je forumprofiel. Dan kunnen ze je opzoeken.


Ik heb geen 4 k pakket, en 1 ontvanger is omgeruild en de 2952 die ik heb werkt. Nu probeer ik de andere tv ontvanger ook al 9 weken om te ruilen en dat lukt dus niet. Onwelwillendheid bij KPN lijkt het op  


Vul voor de moderator vast even je gegevens in in je forumprofiel. Dan kunnen ze je opzoeken.

De HD ontvangers zijn een beetje schaars. KPN koopt ze niet meer in. De uitgegeven exemplaren van de laatste tijd zijn refurbished. Maar wat stuk terugkomt wordt niet gerepareerd.

Ik heb op één tv Netflix. Dat vind ik meer dan genoeg. (v.d. 3 Tv’s.)

P.S. Amazon kun je ook kijken via laptop, smartphone (app) en tablet (app). Via alle 3 weer te Chromecasten (! :relaxed: ) naar een televisie.


Ik heb op één tv Netflix. Dat vind ik meer dan genoeg. (v.d. 3 Tv’s.)

Maar niet iedereen is hetzelfde. :wink:

Ook ik heb drie televisies en ik ben blij dat op alledrie gewoon Netflix gekeken kan worden.

Het komt regelmatig voor dat op twee televisies tegelijkertijd naar Netflix gekeken wordt.


In ons gezin is 1 tv niet genoeg, helaas


Hoi @nath1969. Welkom op het KPN Forum! Ik begrijp dat je ook op de andere ontvangers naar Amazon Prime wilt kijken. Helaas kan/mag ik jouw VIP5202 niet omruilen voor een 2260 of 2952 Amazon Prime Video is momenteel alleen beschikbaar voor de tv-ontvangers van het type 2260 en 2952. We zijn bezig om dit ook beschikbaar te maken voor de nieuwste tv-ontvangers. Naar verwachting zal de app in Q2 2020 beschikbaar komen, alleen durf ik daar geen garantie op te geven.


Ze zijn inmiddels alle twee vervangen, als je volhardend bent kan het wel. Jammer dat KPN ervoor kiest om haar klanten te laten wachten/niet wil helpen terwijl het wel kan


Wat goed om te lezen dat het via een andere weg wel gelukt is. :relaxed:


Fijn, dat het ik daar weken over aan het beplen ben geweest? Die mening deel ik niet. Wat me verbaasd is dat je niet wil weten hoe het is gelukt zodat je toekomstige klanten wél goed kunt helpen


Reageer