Skip to main content

In de interactieve tvgids staat geen enkel programma van Canvas. 

Ik kijk een serie die ik als serie opneem maar deze wordt nu dus niet opgenomen 

Beste @adjomare 

Ik heb even op mijn ontvanger gekeken, en ik heb geen problemen met de tv gids. Heb je de tv ontvanger eens gereset? Kun je eerst even kijken of de tv gids het nu wel doet, voordat je een reset doet? 

Kun je het laten weten of dit het probleem oplost? 


Helaas.

Ontvanger  gereset en software opnieuw geïnstalleerd maar vanaf morgen geen programma's zichtbaar.

Ook niet in de KPN ITV app.

Ada


Beste @adjomare 

Ik heb even op mijn ontvanger gekeken, en ik heb geen problemen met de tv gids. Heb je de tv ontvanger eens gereset? Kun je eerst even kijken of de tv gids het nu wel doet, voordat je een reset doet? 

Kun je het laten weten of dit het probleem oplost? 

Helaas niet


Helaas.

Ontvanger  gereset en software opnieuw geïnstalleerd maar vanaf morgen geen programma's zichtbaar.

Ook niet in de KPN ITV app.

Ada

Ik heb nog even gekeken, en ik zie wel programma’s voor morgen:

Wat ik wel heel apart vind is dat “Ketnet Junior” 152 uur, 20 minuten + 8 uur, 40 minuten duurt. Dat gaat duidelijk niet goed. Kun je eens een foto plaatsen wat jij ziet?


Ik constateer hier inderdaad ook een wat bizarre epg op Canvas van af maandag. En van af dinsdag staat er niets meer terwijl het op die zender 5 dagen vooruit zou moeten zijn. 

In het “ergste” geval zul je deze keer de aflevering ‘live’ moeten kijken.


Beste @adjomare , welkom! Scherp gezien: het lijkt inderdaad niet goed. Ik geef het intern door. Soms zijn dit soort dingen snel gefixt, maar het kan ook even duren. Zodra ik meer weet, laat ik weer van me horen!


Beste @adjomare , welkom! Scherp gezien: het lijkt inderdaad niet goed. Ik geef het intern door. Soms zijn dit soort dingen snel gefixt, maar het kan ook even duren. Zodra ik meer weet, laat ik weer van me horen!

Dag Marcia

Fijn dankjewel 

Ada


Helaas.

Ontvanger  gereset en software opnieuw geïnstalleerd maar vanaf morgen geen programma's zichtbaar.

Ook niet in de KPN ITV app.

Ada

Ik heb nog even gekeken, en ik zie wel programma’s voor morgen:

Wat ik wel heel apart vind is dat “Ketnet Junior” 152 uur, 20 minuten + 8 uur, 40 minuten duurt. Dat gaat duidelijk niet goed. Kun je eens een foto plaatsen wat jij ziet?

Wacht wel even reactie van KPN  af

Maar bedankt voor je hulp 

 


Ik had maandag al reactie gekregen dat mijn collega's het door gingen geven aan de oplospartij. Nu zie ik zelf een juiste gids: opgelost! Hopelijk heb je er verder weinig hinder van gehad, @adjomare!


Ik had maandag al reactie gekregen dat mijn collega's het door gingen geven aan de oplospartij. Nu zie ik zelf een juiste gids: opgelost! Hopelijk heb je er verder weinig hinder van gehad, @adjomare!

DAG @Marcia_ 

Het is opgelost. Bedankt voor je hulp.