Skip to main content

Het is al een oud ITEM zie ik maar nog steeds actueel.

Mijn decoder stopte er mee om het radio signaal door te geven.

Na contact te hebben gehad via chat en een test, werd een ruiling geadviseerd voor de decoder daar het ook al een oud model is.

Alles in gang gezet.

4julli krijg ik een email dat kpn 10juli de decoders (heb er 2) zou versturen zodat ik ze 11juli kan ophalen bij Primera bij mij om de hoek. Had geen sms gekregen met een code oid maar toch maar naar de winkel. Er ligt hier niets van kpn meneer.

Weer naar huis een via chat weer contact gezocht.....ik ga het uitzoeken voor u en u krijgt een email met het antwoord. Gisterenochtend nogmaals contact gezocht(3x) want een antwoord bleef uit. Nu een dame die niet begreep waarom de bestelling niet komt en die gaat het uitzoeken en nogmaals die bestelling/ruiling plaatsen.

We zijn weer bijna 2 werkdagen verder en nog steeds niks gehoord........pfffff

Slechte beurt KPN, ben ik niet van jullie gewend maar krijg er nu wel een lange sik van.

Komop zeg waar zijn nou die decoders?

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Heb je bij beide ontvangers geen radio meer? Alleen de Motorola ontvangers zijn oud en moeten vervangen.

Dit, geen radio, ben ik afgelopen weken één keer eerder tegengekomen. De remedie was toen een reset via het menu.

menu → instellingen → 2 X op gele knop drukken. Beide opties op ja en via selecteren bewaren met ok de procedure starten.


Hoi Peter,

Bij een van de decoders ontvang ik geen radio meer.. 

Het zijn inderdaad Motorola types.

Via 'service' is zelfs de stofware overnieuw op gezet maar dat hielp precies 1x schakelen tussen tv en radio toen was ie er weer klaar mee.

Advies was toen om beide decoders om te ruilen wanwege hun leeftijd en daar gaat het nu mis.

W8 het nog maar af.

Thx voor je reactie

 

Ps.  Vannacht om 00:30u een email gekregen dat morgen de decoders er zijn bij primera.

Althans ik denk dat het van kpn afkomt maar dat is in deze email niet te zien

 


Ps.  Vannacht om 00:30u een email gekregen dat morgen de decoders er zijn bij primera.

Dan wachten we even af of het nu lukt.

Om de decoders aan te melden heb je je ITV abonnementsnummer nodig (en de pincode). Het abonnementsnummer kun je in de bestaande decoders vinden via

menu → instellingen → 1 X op gele knop. Staat ook in de brief die bij je aanmelding is verstuurd.

Weet je je ITV abonnementsnummer niet, dan kan je deze tool gebruiken. Die genereert een nieuwe pincode en geeft ook je abonnementsnummer. Via je mail geloof ik.


Joepie 2 nieuwe decoders gehad.

Lekker snelle decoders.

KPN daar ben ik blij mee :yum:


Hoi @GeenRadiomeer, welkom op het forum!
Fijn dat het toch nog gelukt is met omruilen en dat je weer radio kunt luisteren!
Mocht je verder nog vragen hebben dan weet je ons te vinden!