Skip to main content

Favoriete zenders  lijst gemaakt TV . nu kan ik handmatig geen radio staion vinden  ook geen ander tv zender .  functie radio . op de ab werkt niet meer .  Vroeger was dit geen probleem . 

 

Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hoi @Ericoverhoeks, wat gek dat handmatig radio of tvzenders kiezen niet meer lukt sinds het instellen van een eigen lijst.

Door drukte zijn we niet eerder bij je topic aan gekomen. Hoe staat het er intussen voor? Als het nog speelt, dan hoor ik graag wat er gebeurt als je handmatig een zender probeert te kiezen. Als je intussen een oplossing gevonden hebt, dan hoor ik het ook graag!


Ik heb de favorieten zenderlijst uit geschakeld .  . Als ik mijn lijst inschakel . Kan ik niks hand matig doen . Ook de knop radio werkt niet .  Vroeger wel . Herstart sof ware opnieuw . Ben benieuwd of ik de enige ben. . Zal het eens proberen met mijn tweede kastje . In de slaap kamer … ik snap de drukte .  Begrip voor de situatie .  Hoor van je Alexandra . Groet Eric P


Had je in die favorietenlijst wel radiokanalen gezet?


Nee had bewust geen radio kanalen in mijn favorieten gezet .  Als ik tv kijk is door zappen op tv kanalen betere belevenis . Dan 10 radio’s station er door heen .  Voor radio heb ik een aparte knop op mijn afstandsbediening. Maar die werkt dan niet als ik favoriete lijst maakt met enkel tv zenders .  Op nieuw software geïnstalleerd. Meer weet ik niet was vroeger niet zo .  


Als je geen radiozenders in de lijst hebt, zal inderdaad de radioknop ook niks doen.

Of dat met het oude systeem wel zo was weet ik niet. Ik had altijd favorietenlijsten inclusief m'n favoriete radiozenders.

En heb meestal de lijst “Alle zenders” mede i.v.m. vragen hier. Dan is dat makkelijker. Bovendien komen tijdelijke zenders daar ook in (pakketten die tijdelijk open zijn bijvoorbeeld). Dat is niet zo met eigen lijsten.

P.S. makkelijk van zenderlijst wisselen: toets de blauwe knop in.


Even hapje doen . Eet smakelijk tot later . Topie


Peter dat van die blauwe knop wist ik niet .  bedank voor de tip . 

ga gelijk alle kleurtjes eens testen . 


@Ericoverhoeks Fijn om te zien dat je hele goede tips van @PeterG hebt gekregen! Ik hoop dat je er daarmee uit komt. We horen graag hoe het is afgelopen.


Zo mooi zijn als je ook een radio favorieten zender lijst kan aan maken . En kunnen openen met de knop radio op de afstand beding . 

 radio valt gewoon in je tv favorieten . . En als je aan het zappen bent hoef je niet  je radio zenders te horen in je tv lijst .  .

dus radio,favorieten onder de knop Radio ,Lijkt me een goed idee .   Een kanalen lijstje van alle tv zenders en radio zou ook wel een  geplaatst mogen worden op de kpn side .   Of net als in de jaren 80 . Een eigen tv blaadje met Julie nieuwe aanbod  pluspakket films en kanaal nummers per ( gemeente ),  want dat is niet landelijk gelijk . Sommige piraten zender  gaven hun eigen tv gids uit . Toen der tijd . 
eigen blaadje kpn . Zou Julie netjes staan . 
 


Op zich een goed idee. Ik zal het niet gebruiken. Wil het juist in 1 lijst voor het gemak. De kanalen van mijn favoriete tv- en radiozenders weet ik inmiddels uit mijn hoofd. Kan je ook in geopende EPG gebruiken :wink: .

Je gaat niet al je favorieten totaal in de rondte zappen lijkt mij. Ik zelf gebruik de zaptoetsen alleen om één zender verder of terug te gaan. Verder vind ik ze totaal niet praktisch. Als ik van 2 naar 4 ga hoef ik de 4 maar één x in te toetsen en de zap+ al 2 keer…. En van 2 naar 6 … nou ja, i say no more.

Zappen om te kijken of er ergens iets is te zien geeft mij een wat ongestructureerd gevoel. Daar is een gids voor. EPG, tvgids.nl (of andere) of papieren gids (ook nog steeds heel handig).