Skip to main content

Ik heb nu KPN tv+. Ik heb ook een chromecast en daar zie ik mijn recent gekeken serie van Netflix bijvoorbeeld en kan met een klik de serie weer oppakken en verder kijken. 
 

ik zie deze mogelijkheid niet op de kpn box. Komt dit nog als toevoeging?

Dat is niet handig.

Wat u op de Chromecast gekeken heeft staat op uw mobiel. Die mobiel is persoonlijk, die gebruikt alleen u. Althans, daar gaat men van uit.

De tv box word door het hele gezin gebruikt. Dus het zou kunnen dat 's avonds laat pa en ma een spannende natuurfilm voor volwassenen bekijken. En dat de volgende ochtend de kinderen de tv aanzetten. Dan is het niet handig dat die kinderen zien wat pappie en mammie de avond ervoor bekeken hebben...


Ik zie dit op dit moment nog niet in de featurelijst staan. Ik zou je willen adviseren om de product updates in de gaten te houden. 


Dat is niet handig.

Ik hoop dat we dat zelf mogen beslissen. 😉

Het overzicht met “verder kijken” en “suggesties”, onafhankelijk van de app die je gestart hebt, is functionaliteit die normaal gesproken te vinden is op iedere Android TV streaming box. Dit is juist de meerwaarde ten opzichte van standaard Smart TV oplossingen. Een gemiste kans dat de KPN TV+ Box dit niet biedt.