Skip to main content
Beantwoord

Geen reclames doorspoelen bij opnames in de iTV app

  • January 6, 2020
  • 5 reacties
  • 608 keer bekeken

fringsyboy70
Helper
Forum|alt.badge.img

Ik heb een programma opgenomen en dan heb ik geen behoefte aan de reclames daartussen dus dan spoel ik door.
Ik zie dan dat het programma weer begint en druk ik op stop. En dan op afspelen.
En dan zou je denken daar begint het dan ook daar waar ik op stop druk maar nee hoor het gaat weer minuten terug. Heel hinderlijk. Wat kan ik daar aan doen?

Ik aanvulling op dit probleem: waarom kan ik geen reclames tijdens programma’s niet doorspoelen in de tv-app maar kan dit wel als ik kijk via het tv-kastje? Ik heb een opnemen-abonnement tenslotte.

 

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Beste antwoord door Natasja

Duidelijk, @fringsyboy70. We hebben contact met de ontwikkelaars over dit probleem. Zij zijn druk bezig met uit te zoeken wat de oorzaak is. Meer informatie is zeer welkom. Daarom heb ik nog een aantal vragen voor je. Ik hoop dat je zoveel mogelijk kan en wil beantwoorden. Kun je sowieso je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder invullen in je profiel? En verder: 

  1. Speelt het nog steeds op opnames waarop het eerder gebeurde?
  2. Welke opname (datum + tijdstip van uitzending) en wanneer gebeurde het probleem (datum + tijdstip)?-Dezelfde opname een paar uur of een dag(deel) later, nog steeds het issue, of is het dan ineens opgelost? (kortom: is het reproduceerbaar enkele uren later)
  3. Gebruik je de Android app?
  4. Tijdstip van de dag dat het (doorspoel)bolletje mist in een opname en dus het issue voordoet. (mogelijk alleen ’s avonds?)
  5. Als de vooruitspoelknop niet wordt gebruikt (want die herstart de video), kan dan de opname wel helemaal bekeken worden?
  6. Zijn er voorbeelden van een SINGLE opname waarin het gebeurt? Of zijn het altijd serie opnames? En in geval van serie, ging de eerste aflevering afspelen wel goed/normaal?

Alvast bedankt!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • January 6, 2020

Ik heb een programma opgenomen en dan heb ik geen behoefte aan de reclames daartussen dus dan spoel ik door.
Ik zie dan dat het programma weer begint en druk ik op stop. En dan op afspelen.
En dan zou je denken daar begint het dan ook daar waar ik op stop druk maar nee hoor het gaat weer minuten terug. Heel hinderlijk. Wat kan ik daar aan doen?

Ik aanvulling op dit probleem: waarom kan ik geen reclames tijdens programma’s niet doorspoelen in de tv-app maar kan dit wel als ik kijk via het tv-kastje? Ik heb een opnemen-abonnement tenslotte.

Wees blij dat het nog kan met het kastje. Er gaan geruchten dat da in de toekomst ook een keer over is.


fringsyboy70
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 6, 2020

Dan is tv kijken ten dode opgeschreven 


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • January 9, 2020

Dag @fringsyboy70. Goed dat je dit meldt. Ik zie meerdere signalen voorbijkomen dat het in de iTV app niet lukt om reclames door te spoelen in de iTV app. Dat zou echter nog wel gewoon moeten werken, dus ik wil dit graag doorgeven aan de developers. Daar heb ik nog aanvullende informatie voor nodig:

  • Gaat het om de Android of iOS app?
  • Kun je voorbeelden noemen van opnames waarbij je dit ervaart (naam programma + datum + tijdstip)?

fringsyboy70
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Helper
  • January 22, 2020

Beste Natasja , het is de ITV-app op mijn LG smart-TV (oled55c9pla) waarin niet reclames doorgespoeld kunnen worden en via het tv-kastje van KPN wél.


Natasja
Topper
Forum|alt.badge.img+9
  • Oud Moderator
  • Antwoord
  • January 24, 2020

Duidelijk, @fringsyboy70. We hebben contact met de ontwikkelaars over dit probleem. Zij zijn druk bezig met uit te zoeken wat de oorzaak is. Meer informatie is zeer welkom. Daarom heb ik nog een aantal vragen voor je. Ik hoop dat je zoveel mogelijk kan en wil beantwoorden. Kun je sowieso je postcode/huisnummer, klantnummer en de naam van de contracthouder invullen in je profiel? En verder: 

  1. Speelt het nog steeds op opnames waarop het eerder gebeurde?
  2. Welke opname (datum + tijdstip van uitzending) en wanneer gebeurde het probleem (datum + tijdstip)?-Dezelfde opname een paar uur of een dag(deel) later, nog steeds het issue, of is het dan ineens opgelost? (kortom: is het reproduceerbaar enkele uren later)
  3. Gebruik je de Android app?
  4. Tijdstip van de dag dat het (doorspoel)bolletje mist in een opname en dus het issue voordoet. (mogelijk alleen ’s avonds?)
  5. Als de vooruitspoelknop niet wordt gebruikt (want die herstart de video), kan dan de opname wel helemaal bekeken worden?
  6. Zijn er voorbeelden van een SINGLE opname waarin het gebeurt? Of zijn het altijd serie opnames? En in geval van serie, ging de eerste aflevering afspelen wel goed/normaal?

Alvast bedankt!