Skip to main content

Per mail was aangekondigd dat een aantal werkdagen voor het einde van het abonnement een retourdoos gestuurd zou worden. Vandaag ben ik aangesloten op de andere provider, maar nog geen doos ontvangen. Kunt u die alsnog sturen?

Kunt u ook een lijst geven welke apparatuur u allemaal retour verwacht?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Dit kan in elke doos, kun je dus ook bv bij de supermarkt halen.

 

In de meeste gevallen gaat het om het modem, de tv-ontvangen en bijbehorende afstandsbedieningen en kabels.


Hoi @Viztik. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @Maurice85 al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dat! Op de pagina “Apparatuur terugsturen” vindt je meer informatie. 


Hoi @Viztik. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat @Maurice85 al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dat! Op de pagina “Apparatuur terugsturen” vindt je meer informatie. 

Hi, die pagina ken ik. Ik wens graag een persoonlijke reactie en een nette afhandeling van mijn opzegging. Niet iets aankondigen en daarna verwachten dat de klant er zelf achterna moet gaan svp.


Ik heb zojuist onze logistieke afdeling gevraagd om een retourdoos toe te sturen. Ik verwacht de je deze week nog een retourdoos ontvangt. Als je verder nog vragen hebt, dan horen we dat graag!


De retourdoos is nog steeds niet binnen!


Wat vreemd dat je nog geen retourdoos hebt ontvangen. Ik begrijp dat je liever een retourdoos ontvangt van KPN, maar wellicht kan je toch een eigen doos gebruiken. Ik heb helaas niet de mogelijkheid om opnieuw een retourdoos toe te sturen, anders had ik dat zeker gedaan. Onze excuses hiervoor.