Skip to main content

In het mailtje van KPN stond dat ik een aantal dagen voor einde levering van diensten een retourdoos zou ontvangen. Ik heb de doos nog steeds niet ontvangen en de levering van de diensten van KPN stoptvandaag. Kan ik een doos toegestuurd krijgen s.v.p.?

Hoi @MG1000 
Je kunt het eventueel ook zelf gratis opsturen in een eigen doos naar:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Vergeet niet je adres er in achter te laten.

 

 


Hoi @MG1000 
Je kunt het eventueel ook zelf gratis opsturen in een eigen doos naar:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

Vergeet niet je adres er in achter te laten.

 

 

Ik zou liever toch de doos met het label willen ontvangen. Als een medewerker mij hierbij zou willen helpen? Sinds vandaag ben ik namelijk geen klant meer van KPN en moet dit binnen 14 dagen terug...


Hoi @MG1000 

Als je snel wilt kun je beter even 0800 0402 bellen


Hoi @MG1000. Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice voor een retourdoos? Als je wilt dat ik een retourdoos toestuur, laat dan even jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. 


Hoi @MG1000. Welkom op het KPN Forum. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice voor een retourdoos? Als je wilt dat ik een retourdoos toestuur, laat dan even jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter in het KPN Forum profiel en een berichtje in dit topic nadat je dit hebt gedaan. 

Nee, hier heb ik geen tijd voor gehad dus bij deze verzoek ik de retourdoos. Ik heb mijn profiel aangevuld met de verzochte informatie.


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een retourdoos verstuurd. :blush:


Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb zojuist een retourdoos verstuurd. :blush:

Dankjewel. Echter zit ik nu met een ander probleem. Ik krijg vandaag het volgende mailtje binnen:

 

We hebben u laatst gevraagd om de apparatuur naar ons terug te sturen. Hieronder leest u hoe u dit doet. Hebt u alles al teruggestuurd? Dan hoeft u niets meer te doen. Hartelijk bedankt voor uw snelheid!

Deze apparatuur hebben we van u ontvangen:

KPN Modem

Deze apparatuur hebben we nog niet van u ontvangen:

TV ontvanger

 

Apparatuur gratis terugsturen
Binnen 7 dagen ontvangen wij graag de hierboven genoemde apparatuur. Geef de apparatuur af bij een Postkantoor of Pakketpunt van PostNL, vraag een verzendbewijs en bewaar deze goed. U betaalt geen verzendkosten.

Hebt u geen retourdoos of adressticker (meer)?
Dat maakt niet uit. Gebruik een eigen doos en schrijf dit adres erop:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400VB Alphen aan den Rijn

 

Ik heb alle apparatuur en kabels meegestuurd, zelfs die nog ongebruikt waren… Kan er even nog eens in de doos gekeken worden want ik heb echt alles meegestuurd. Ik had een foto moeten maken maar ik dacht het bonnetje van PostNL zal vast genoeg zijn.


Wat vervelend dat je deze brief/e-mail ontvangt. Ik zal aan onze logistieke afdeling doorgeven dat je alles in de doos hebt gedaan. Je kan deze brief als niet verzonden beschouwen.Â