Skip to main content

Bij ziggo is het wel mogelijk om en serieopname te doen op Duitse zenders.ik vind het ook vervelend dat het niet kan.zijn van ziggo naar kpn gewisseld en niet blij...ook de wifi is slechter dan bij ziggo...wifi verbeterpunten gekocht en werkt voor geen meter...mischien toch terug naar ziggo.


*admin: afgesplitst

Bij ziggo gaat het wel....hoe kan dat?

*admin: verplaatst naar eigen topic


Hoi @Erwin Kersten . Welkom op het forum.

Wat serie opnemen betreft kan ik je waarschijnlijk niet verder helpen. Er zijn verschillende afspraken met de leveranciers van tv programma's.  

Wij kopen een pakket zenders en onderhandelen daarbij ook over wat er allemaal extra kan. Hierbij kun je denken aan: Is de zender buitenshuis te zien? Kun je programma's opnemen en overal afspelen etc.  Seriematig opnemen is ook een feature. En blijkbaar zit dit niet bij de deal.

Wat voor storing ervaar je met de wifi? Is het traag? Valt het signaal helemaal weg? 

 


Ik wordt van het bovenstaande al jaren moe van, waarom, waarom, sluiten jullie geen ander overeenkomst.

Al jaren moet ik programma's van de ARD of ZDF iedere week opnemen, Sportschau! bijvoorbeeld. Belachelijk voor woorden, wij die hier aan de grens wonen zijn gewend om naar de Duitse tv te kijken, zorg dan ook dat je al die miljoenen mensen op een fatsoenlijke manier bediend, zoals bij Ziggo, het kan dus wel

maar jullie verrekken gewoon om een deel van het publiek tegemoet te komen. DOE HIER IETS AAN!