Skip to main content

Mijn tv geeft eerst dit beeld aan en daarna springt die over in ‘geen signaal’ en begint die af te tellen vanaf 5 min. Daarna gaat mijn tv uit. Wat moet/kan ik doen zodat die het weer doet? Groetjes Iris 

Voor de duidelijkheid, gaat het om Digitenne of Interactieve TV?


Het gaat om interactieve tv.

groetjes Iris


Als een simpele onderbreking van de stroom niet voldoende is, kunt u ervoor kiezen om de software te verwijderen en opnieuw te installeren. Hiervoor kunt u gebruik maken van de volgende pagina.

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Beste @Iris1987, welkom! Heb je iets aan de reacties van Jeroen? Hopelijk werkt het weer! Mocht dat niet zo zijn, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Internet werkt nog wel?


Hoe is de situatie nu @Iris1987? Kan je onze hulp nog gebruiken of lukt het tv kijken weer nu? Hoor het graag :slight_smile:


Je hebt niet meer gereageerd, @Iris1987. Ik ga ervanuit dat je het hebt weten op te lossen. 

Voor de volledigheid: dit is geen scherm van onze interactieve tv. Ik vermoed dan ook dat jouw tv op het verkeerde invoerkanaal staat. Gebruik op de afstandsbediening de knop met het vierkant en de pijl (onder de 7). Hiermee ga je door de verschillende invoerkanalen van je tv heen.