Skip to main content

Hoi, ik ben over gestapt naar T-Mobile omdat me dat 300 euro per jaar scheelt. Omdat ik niet wist wanneer ik tijd zou hebben om te installeren heb ik mijn kpn abonnement 1 week door laten lopen. Prompt op de dag dat mijn t-mobile abonnement in gaat heb ik geen kpn signaal meer. Hoe kan dat en hoe voorkom ik dat ik daar wel voor moet betalen?

 Hoi, ik ben over gestapt naar T-Mobile omdat me dat 300 euro per jaar scheelt. Omdat ik niet wist wanneer ik tijd zou hebben om te installeren heb ik mijn kpn abonnement 1 week door laten lopen. Prompt op de dag dat mijn t-mobile abonnement in gaat heb ik geen kpn signaal meer. Hoe kan dat en hoe voorkom ik dat ik daar wel voor moet betalen?

Op de dag dat T-Mobile de verbinding overneemt, stopt KPN met leveren. Als je de overstapservice gebruikt, dan heeft T-Mobile ook aan KPN doorgegeven dat het abonnement per die datum moet eindigen.

Binnen 6 weken nadat KPN stopt met leveren en de opzegging verwerkt heeft ontvang je een eindfactuur. Op deze eindfactuur wordt het teveel betaalde bedrag vermeld die je automatisch teruggestort krijgt op de rekening die bij KPN bekend is.

Mocht de opzegging later door T-Mobile zijn verzonden naar KPN dan kan het bedrag hoger uitlopen, in dat geval moet je bij T-Mobile aankloppen om het teveel betaalde bedrag bij hen gecrediteerd te krijgen.

Als je op glasvezel van KPN naar T-Mobile overgestapt bent is het logisch dat KPN eerst is gestopt, anders kan T-Mobile namelijk niet leveren.