Skip to main content

Wij hebben 2 aansluitingen vis wivi op itv, Tot voor kortwerkte alles naar behoren. Nu echter is er en aansluiting niet actief en krijg  ik steeds de melding geen signaal. Alles geprobeerd...stekkers er uit en weer opnieuw in gedaan, reset etc. Nog steeds dezelfde melding. Kan dit aan een defect kastje liggen of een defecte TV?

Hoi @sijbr003! Welkom hier en bedankt voor je vraag. In verband met de drukte reageren we later dan gewenst. Excuses daarvoor. De melding ‘geen signaal’ is een melding van de tv. Waarschijnlijk heb je de verkeerde source/bron geselecteerd. Heb je dit al eens gecontroleerd?
Je kunt de source wisselen met de afstandbediening. 

Je herkend de source-knop aan het symbool dat je ziet op de onderstaande afbeelding, of de letters tAV] of VSOURCE]. Succes! Als je er niet uitkomt, dan hoor ik het graag. 

Source-knop op de KPN afstandsbediening

 

 


Het is al in orde. Achteraf was het heel simpel, maar ik had er even niet aan gedacht tot mijn kleinzoon op een paar knoppen drukte van de afstandsbediening en alle prima was. Oorzaak……..HDIM was niet geselecteerd. Stom want dat had ik moeten weten.:kissing_closed_eyes: