Skip to main content
Beantwoord

Geen signaal op de tv en radio

  • January 9, 2020
  • 4 reacties
  • 199 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

ik heb geen radio en tv. het beeld geeft aan GEEN SIGNAAL

 

*Admin: topic naar juiste categorie verplaatst

 

Beste antwoord door PeterG

Bij deze melding staat de TV zelf waarschijnlijk op de verkeerde ingang. Zet ‘m op de HDMI ingang waar de tv-ontvanger op aangesloten is.

Dit kan met de bron/source knop op de afst.bed. van KPN (waarschijnlijk is die ook per ongeluk gebruikt). Of met de source knop op de afst.bed. van de TV zelf.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • January 9, 2020

Bij deze melding staat de TV zelf waarschijnlijk op de verkeerde ingang. Zet ‘m op de HDMI ingang waar de tv-ontvanger op aangesloten is.

Dit kan met de bron/source knop op de afst.bed. van KPN (waarschijnlijk is die ook per ongeluk gebruikt). Of met de source knop op de afst.bed. van de TV zelf.


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Hoi @Sanheer. Welkom op het KPN Forum! Ik zie dat PeterG al een antwoord heeft gegevens op jouw vraag. Ben je hiermee geholpen? Als je nog steeds deze melding te zien krijgt, dan horen we dat graag van je!


Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2020

Dank jullie wel. Het probleem is verholpen.

groet Sanheer


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+23

Wat goed dat je het probleem hebt kunnen verhelpen door de tv op een andere ingang te zetten. Als je in de toekomst nog een andere vraag hebt, dan horen we dat graag van je!