Skip to main content

Ik heb ook geen signaal ; controleer de HDMI aansluiting etc… alles al geprobeerd. Opmerkelijk is wel dat de stand-by modes niet meer aan gaat wanneer ik de tv uitschakel met de afstandsbediening van kon

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Hallo @MGSN , probeer eens een andere HDMI-kabel en/of een andere HDMI-poort op de TV.


Ja dat heb ik al gedaan


Hoi @MGSN. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen tv kan kijken. Ik lees dat je al een andere kabel of HDMI-poort geprobeerd en dat dat het probleem niet heeft verholpen. Dan lijkt het erop dat de HDMI poort van jouw tv-ontvanger defect is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik zal voor jouw uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Ik hoor graag van je!


Hoi @MGSN. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je op dit moment geen tv kan kijken. Ik lees dat je al een andere kabel of HDMI-poort geprobeerd en dat dat het probleem niet heeft verholpen. Dan lijkt het erop dat de HDMI poort van jouw tv-ontvanger defect is. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Ik zal voor jouw uitzoeken hoe we dit probleem zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Ik hoor graag van je!

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je het probleem via een andere weg hebt verholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan weet je mij te vinden.