Skip to main content

Beste,

Gister is naar volle tevredenheid mijn TV en WiFi door een KPN monteur aangesloten op glasvezel. Alles deed het en vanmiddag ging tijden het Live kijken mijn tv op zwart. Rechts onder staat balk met: Geen signaal. Er wordt signaal gezocht of er is geen signaal. Controleer of de antennekabel goed is aangesloten.

Alle groene lampjes branden (SuperWifi punten en interactieve tv ontvanger.  Deze ook herstart zoals aangeven op Folder “problemen met tv-ontvanger oplossen”

BRONNEN met afstandsbediening op tv geactiveerd en staat op *KABEL (TV); Kabel gecheckt maar alles zit goed. Ik kan met afstandsbediening niet naar beneden of boven scrollen met de afstandsbediening………

HELP AUB………..

 

Hoi @MaudBJ. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Is het probleem inmiddels al verholpen? Het lijkt er op dat jouw televisie op de verkeerde invoerkanaal staat.  Heb je de stappen op onze Servicepagina al eens doorlopen?


Hoi @MaudBJ. Welkom bij KPN en op het KPN Forum! Is het probleem inmiddels al verholpen? Het lijkt er op dat jouw televisie op de verkeerde invoerkanaal staat.  Heb je de stappen op onze Servicepagina al eens doorlopen?

Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga ervan uit dat het probleem inmiddels al is verholpen. Anders hoor ik het graag!


Met grote dank voor uw reactie en probleem is inderdaad opgelost😁 Met groet, maud


@MaudBJ Graag gedaan! Als je in de toekomst nog andere vragen hebt, dan weet je ons te vinden. :blush: