Skip to main content

Laatste tijd veel wegvallen signaal interactieve tv glasvezel.Bij de modem knippert internet dan rood.

Twee weken geleden alles gereset door kpn,heeft niet geholpen.Vandaag via sms link naar servicetool gebruikt.Hier geeft hij aan dat glasvezel punt goed is en bij modem rode kruis.Na de oplossing gebruikt te hebben blijft hij nog rood

Hallo @Ronniem, welkom! Wat een ontzettend irritant probleem! Het lijkt zo inderdaad niet in orde. Je geeft aan dat alles reset is, is het echt teruggezet naar de fabrieksinstellingen? Wil jij zelf de bekabeling tussen de Experia Box en het glasvezelkastje eens bekijken? Zit alles er nog goed in? Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Dan kijk ik hoe het er aan onze kant voor staat.


Ja heb modem reset gedaan ook glasvezel aansluiting gereset.Ook de tv ontvanger reset gedaan.

Dit speelt al wat langer en heb al paar keer telefonisch contact gehad.Kpn heeft op afstand ook alles gereset.


Dan verwacht ik dat we toch een monteur jouw kant op moeten laten komen. Is dat oké? Wil je reageren op mijn privébericht? Dan regelen we dit. 


In een privébericht laat @Ronniem weten dat hij de kabel tussen het glasvezelkastje en het modem vervangen heeft. Mocht je nog tegen problemen aanlopen, weet je ons te vinden!