Skip to main content

Ik heb geen TV signaal meer en nu zoek ik om een manier te berieken KPN klantenservie maar ik heb deze slechte manieer via forum gevonden!!!

Wat is dat!! dat is geen respect voor betaald klanten! Ik ben super irriteerd want ik ben langer tijd gewachte om mijn probleem te oplossing als klant. KPN heeft geen zin meer om met zijn klanten problemen te oplossing via telefoon!!

Hoi @Jad baji . Wat vervelend dat het zo onduidelijk is.

Je kunt ons altijd bellen op 0800 0402 (gratis)

We kunnen hier ook samen naar het probleem kijken. Dit is echter geen chat dus er zal niet direct antwoord komen en het forum is niet permanent door KPN bemand.

Laat maar weten wat je voorkeur heeft. Wat staat er trouwens op de tuner? Is er nog wel een internet signaal?


Sorry maar iets in de app veranderend e ik weet het niet wat??

normaal kan ik makkelijk door gaan via de app met klanten service spreken nu heb ik alleen betaald telefoonnummer gevonden!!

Bedankt, Ik ga deze nummer opslaan.

Bij me ik heb internet signaal en geen probleem met internet maar TV niks behalve deze bericht:

“Geen signaal 

Er wordt naar een signaal gezocht of er is geen signaal gevonden, Controleer of de antennakabel goed is aangesloten.”

De antena doet goed zoezo!! wat moet ik doen?

 

 


Hoi @Jad baji . Gaat dit over digitenne? Of over iTV? 

In geval van itv denk ik dat je tv op het verkeerde kanaal staat. Dan moet je even proberen een andere HDMI poort te selecteren. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.