Skip to main content

Goedeavond op het moment kan ik geen teletekst ontvangen. Wel op de Duitse zenders niet op Nederlandse zenders. Wij hebben decoder Arris 4k 5202.heeft decoder al een Reset gegeven maar Dat haalt niets uit. ook een frisse Reset gegeven ook dat help helaas niet 🤔hij doet het weer. 😀👍👍

Hallo @cornelis48, begrijp ik uit jouw laatste woorden in de post, dat teletekst op de Nederlandse zenders weer werkt? 


Goedeavond ja zeker alle 3 de zenders van Nederland weg teletekst. Maar ze doen het inmiddels weer.het was zwart beeld met alleen maar met 100 in beeld. 🤔😉


Hoi @cornelis48 
Daarom druk ik ook altijd twee keer op de teletextknop dan krijg je direct het TV-beeld weer en zoekt hij rustig op de achtergrond verder tot hij pagina 888 gevonden heeft.


Goedeavond ja zeker alle 3 de zenders van Nederland weg teletekst. Maar ze doen het inmiddels weer.het was zwart beeld met alleen maar met 100 in beeld. 🤔😉

Er was gisteravond inderdaad een teletekst-storing bij de NPO, maar alles werkt weer. Wel zijn er nog problemen met de Teletekst-app, maar daar wordt ook aan gewerkt.

Piet.


Goedeavond ja zeker alle 3 de zenders van Nederland weg teletekst. Maar ze doen het inmiddels weer.het was zwart beeld met alleen maar met 100 in beeld. 🤔😉

Er was gisteravond inderdaad een teletekst-storing bij de NPO, maar alles werkt weer. Wel zijn er nog problemen met de Teletekst-app, maar daar wordt ook aan gewerkt.

Piet.

Alsof de duvel ermee speelt… De NPO meldt zojuist dat er toch weer problemen zijn met de ondertiteling via teletekst-pagina 888.

Piet.


Goedeavond beste p.j.m. van der vooren

 Dat klopt inderdaad maar zal wel weer goed komen. Fijne avond 😀👍👍


Als doet het weer ook pagina 888