Skip to main content

Goedemiddag,

Sinds 3 dagen krijgen wij de melding '’Geen toegang tot dienst'’ in de KPN iTV app. Voorheen geen problemen gehad en er is niets veranderd aan instellingen oid. Alle andere apps werken, dus het probleem zit 'm niet in het internet. Tevens TV losgekoppeld/opnieuw opgestart, app verwijderd en opnieuw gedownload etc, maar dit mag helaas allemaal niet baten.

 

Kunnen jullie ons helpen zodat wij weer TV kunnen kijken?

 

 

Hoi @CyntM, welkom op het forum!
Zit je op wel op je eigen wifiverbinding thuis en niet via een VPN? Dat zou dit probleem kunnen veroorzaken namelijk. Als dat wel zo is, log je in met je abonnementsnummer en pin-code of je KPN ID?
 


Hoi @CyntM, welkom op het forum!
Zit je op wel op je eigen wifiverbinding thuis en niet via een VPN? Dat zou dit probleem kunnen veroorzaken namelijk. Als dat wel zo is, log je in met je abonnementsnummer en pin-code of je KPN ID?
 

Hi @Thomas , ik ben verbonden met onze eigen wifiverbinding thuis en log in met abonnementsnummer + pincode.


Duidelijk! Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je ook via de browser op je televisie via www.watismijnIP.nl kunnen checken welk IP adres deze krijgt en deze ook willen toevoegen aan je profiel bij “persoonlijke opmerkingen”?


Hoi @CyntM, ik kom  in een ander topic een tweetal andere klanten tegen die geen abonnement bij ons hebben maar bij Oxxio,NLE of een andere provider die onze diensten aanbiedt. Is dat bij jou ook het geval? In dat geval kun je met deze vraag het beste bij je provider terecht namelijk!


Hi @Thomas dank voor je reactie. Klopt dat we niet rechtstreeks bij jullie zijn aangesloten. Ik heb deze vraag ook bij onze provider (andere dan oxxio, nle) neergelegd en zij zeggen dat er veel eenzelfde meldingen mbt de KPN app zijn binnengekomen. Kan het liggen aan het feit dat de laatste tv update niet meer compatible is met de app? Onze samsung tv update namelijk automatisch naar de laatste versie en sinds deze laatste update kunnen we niet meer gebruik maken van de app.


@Thomas

Volgens mij werkt de app in een televisie van Samsung / LG uitsluitend als je abonnement via KPN loopt. Want via Telfort werkte ie ook niet. Of het nu als TFT wel zo is weet ik niet.

https://forum.telfort.nl/tv-338/tv-kijken-zonder-kastje-nu-mogelijk-bij-kpn-81569


@PeterG Voorheen werkte de app prima tot 1,5 week geleden. Ik kon daarvoor gewoon met mijn abonnementsnummer en pincode inloggen op de tv, Op mijn laptop en telefoon werkt de app wel nog.


@CyntM

De IP check, of je wel een internet-abonnement via KPN zelf hebt, is sinds een week of 2 / 3 strikter geworden.

Heb je soms je diensten bij Oxxio, NLE / BudgetThuis?

Zie ook pag. 2 van ander topic hierover. M.n. reacties moderator Thomas.

https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/itv-app-op-lg-samsung-televisie-geen-toegang-tot-dienst-504748/index2.html


Precies wat Peter zegt, de KPN App kan alleen door KPN klanten gebruikt worden. Dat het hiervoor wel gewerkt heeft is een fout in de software geweest.


Oké duidelijk. Dank voor de uitleg.