Skip to main content

Sta lekker op een Franse camping. In mijn caravan heb ik een Teltonika wifi modem. Er zit een Libara sim kaart in. Internet werkt perfect. Ook mijn Alden smart tv is via wifi met de Teltonoka verbonden. 
Maar als ik op de Alden smart tv de kpn itv app open en inlog krijg ik de mededeling dat ik geen toegang tot het systeem krijg omdat deze verbonden moet zijn met een vaste kpn internet verbinding.
Op het web staat dat tv kijken in Europa met de kpn itv app gewoon goed gaat. ???
Thuis voor de deur werkte de app zonder problemen.

Op het web staat dat tv kijken in Europa met de kpn itv app gewoon goed gaat. ???

Met de app op de mobiel. Niet met de app op de tv. De app op de tv is alleen voor thuis.

Met de app op de mobiel kunt u casten naar de tv (als deze dat ondersteund) en zo alsnog op tv kijken.


De tv app in een tv is alleen beschikbaar via de wifi / internet thuis. (Daarom deed ie het voor de deur wel via de wifi van je modem thuis)

De wifi in mobiele apparaten is vrij gegeven voor gebruik in de EU. Dat zijn dus tablet en smartphone. En laptop met de website 

http://tv.kpn.com