Skip to main content

Ik heb alleen ned 1. De gids werkt niet. Modem meerdere malen herstart. Tv ontvanger meerdere malen herstart maar het doet niks. Wat kan ik kog doen?

@Liss87 welke TV ontvanger heb je. Is je TV ontvanger met een kabel direct verbonden met je Experiabox zonder netwerkswitches en/of Powerline adapters.


@Liss87 

 

Heb je wel een tv abonnement bij KPN?

Hoe kijk je tv?  Via een app op de smart tv (ITV) of via een KPN tv decoder?

Welke KPN tv decoder heb je?

Hoe is deze verbonden met de KPN experiabox of box12 (KPN router modem)?

 


Ja, ik heb een tv abbonement bij kpn. Heeft altijd gewoon gewerkt zoals het zit aangesloten. Er is ook niks veranderd en er is ook geen sprake van afsluiting of iets dergelijks. Internet en de apps werken ook gewoon. 


@Liss87 

Weke KPN tv ontvanger heb je? 

Hoe is deze verbonden met de Experiabox of box12 (KPN router modem)?


Hallo @Liss87, je geeft aan de tv-ontvanger meerdere malen een herstart gegeven te hebben. Heb je de ontvanger dan ook al wel eens een volledige reset gegeven? Tevens hoor ik net als andere forumleden graag van je hoe de aansluiting in elkaar zit. 


Goedemorgen @Liss87,

De laatste keer dat ik een dergelijke vraag voorbij zag komen stond er een zenderlijst actief (met dus alleen NPO 1 als actief kanaal). Klopt het dat wanneer je de gids opent hier ook alleen NPO 1 zichtbaar is?

Om dat in het menu na te kijken ga je naar: Menu → Instellingen → Zenderlijsten. Hier kan je kijken of de 'Alle Zenders’ lijst actief/Geselecteerd staat. Anders zou het nog kunnen dat alle kanalen (behalve NPO 1) verborgen staan. Bijna dezelfde route: Menu → Instellingen → Zenders Verbergen (houd de pincode bij de hand).