Skip to main content

 

Ik heb geen internet en TV. Gebeld met jullie service nummer alles gereset alle lampjes groen maar nog steeds geen internet en TV. Er zijn tickets aangemaakt voor de technische dienst maar hoe lang gaat dit duren? Ik werk thuis en kan niet zonder internet.

Hallo @Arjenvdw , je zou ter overbrugging  tijdelijk je mobiel als WiFi  hotspot kunnen stellen.

 


Pfff en dat in het weekend. Ik wil niet pessimistisch zijn maar dit gaat wel een paar dagen duren ben ik bang. Bijzonder is wel dat de lampjes groen zijn. Maar ik neem aan dat ze de lijn doorgemeten hebben.


Jep, alles doorgemeten en het zou goed moeten zijn maar zelfs met laptop rechtstreeks met kabel op het modem nog steeds niks.


Welke experiabox heb je? En is daar al iets op aangesloten?


De V10

 

daar zitten TV’s op en 2 wifi routers. Heb alles

al losgekoppeld maar ook geen verschil. Tv ontvanger geeft nu F846 code


Krijg nu een hele serie codes op de TV ontvanger…. F840, F845 en F846😭


Dat is in ieder geval iets hihi. Wil je alles van de experiabox halen. Dan een harde reset. En dan bijvoorkeur een pc bekabeld aansluiten. Verder helemaal niets!!


Moet ik dan een IP address gaan?


Nee nee alleen de resetknop indrukken van de v10.


Had ik al gedaan maar zal het nog eens proberen.

http://192.168.2.254/ Is niet bereikbaar als ik een laptop rechtstreeks aan het modem aansluit.


Wat een vreemde dingen joh:wink: en die resetknop??


Hmmm reset lijkt nu te werken maar alleen 100mb up/down en geen 500. Even kijken of de tv’s het nu ook weer doen


O je hebt glasvezel?


Heel de familie is blij, weer internet en TV🥳

De tweede harde reset heeft blijkbaar toch geholpen

bedankt voor alle goede tips👍🏻


Fijn om te horen. En hoe is de snelheid nu?


De vreugde was van korte duur. Nu ligt alles er weer uit. Toch nieuw modem nodig denk ik.


Je hebt glasvezel toch? Zoja wil je dan het glasvezelkastje 2minuten van de stroom halen?


Ja idd glasvezel. Heb de net de stekker eruit gehad maar maakt ook geen verschil....


Misschien raar maar het lijkt wel als ik mijn laptop met kabel aan het modem laat zitten dat alles werkt en als ik hem loskoppel dat alles stopt🧐


 Nog even voor de zekerheid..je gebruikt geen draadloze verbindingsets of een switch? Dan houdt het wel een beetje op. Ik verdenk toch de experiabox.  Je kunt nog een keer bellen 0800-0402 tot 22.00u. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal en dring je aan op een nieuwe experiabox. Laat even weten hoe het afloopt?


Nee tv rechtstreeks aangesloten op

het modem. Ik ga morgen nog maar eens bellen.


Oei, het leek eerst de goede kant op te gaan @Arjenvdw  maar het is nu toch echt foute boel? 

Als je verbinding er helemaal uit ligt, staan we 24 uur per dag tot je beschikking via 0800 - 0402, hoe is de situatie nu? Is het je samen met 1 van mijn telefonische collega's gelukt om de verbinding weer werkend te krijgen?

 


Hallo Maja,

 

Ik heb nog steeds geen TV en internet. Heb gisteren met Uw collega gesproken en die heeft na een uurtje testen, resetten etc een paar tickets aangemaakt maar ik heb nog niets gehoord. Ik hoop dat het maandag weer werkt want ik werk vanuit huis en dan zal dat niet gaan...


Dat gaat dan lastig inderdaad :slight_frown:

De afdeling die de tickets behandelt, werkt niet in het weekend. Ik gok dus dat er nog weinig veranderd zal zijn ten opzichte van het moment waarop de ticket aan is gemaakt, maar wil wel graag even met je meekijken, misschien kan ik je toch van meer informatie voorzien.

Zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?


Profiel is aangepast.