Skip to main content

Sinds vorige week donderdag kan ik geen live tv en ook geen opnames meer bekijken via de app. Zowel op mijn tablet als op mijn telefoon doet dit het niet meer. Via 4G op mijn telefoon lukt het nog wel, maar via de wifi niet meer. Programma's verwijderen of instellen lukt wel gewoon, maar hier heb ik niks aan als ik er vervolgens niet naar kan kijken.

Ik krijg steeds de melding “deze video is niet beschikbaar". Ook kan ik niet meer de tijdbalk iets vooruit zetten, want aan het eind vd tijdbalk staat 😃 ipv de duur vd opname zoals dat er voorheen altijd stond.

Hoe kan ik weer kijken via de app? Ik heb natuurlijk al meerdere malen de app verwijderd en opnieuw geinstalleerd en opnieuw ingelogd, zowel op telefoon als tablet maar helaas zonder resultaat.

 

Tot vandaag kon ik nog wel via mijn laptop inloggen op de site en op die manier online tv kijken of naar mijn opnames kijken. Helaas lukt me ook dat nu niet meer. Bij het aanklikken van een programma krijg ik steeds de melding “er is een fout opgetreden probeer het later nog eens (1001)”. Helaas helpt dat later proberen niets. Ik heb het via diverse browsers geprobeerd (chrome, edge, firefox) en alle cookies en cache verwijdered maar ook hier helaas zonder resultaat.

Hoi @DK01, wat balen dat het niet meer lukt om via ITV Online tv te kijken. Via geen enkel apparaat begrijp ik. Behalve via mobiel internet, dan werkt het wel. Inmiddels zijn wel alweer een aantal dagen verder helaas. Speelt het probleem nog? Zo ja, wil je dan jouw profiel voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt, dan kan ik meekijken. 


Ik heb geen reactie meer gezien. ik ga er van uit dat alles duidelijk is.