Skip to main content

Sinds gisteren ochtend geen itv meer op mijn computer.

Alleen de pagina met de mededeling sorry probeer het nog een keer.

Het geef de hele pagina weer alleen zonder de plaatjes.

Op deze pc zit nog windows 7.

 

Peter

Hallo @kuipie , gauw gratis omzetten naar Windows 10

W7 wordt niet meer ondersteund door MS en is derhalve niet meer veilig.

Onderstaande link is trouwens nu de juiste URL:

https://tv.kpn.com/welkom


Geen enkele provider en bedrijf kan en zal de (veilige) werking van hun websites op Windows 7 nog gaan garanderen.


Ik heb hetzelfde probleem op mijn MacBook. Ik krijg ook telkens de mededeling, sorry probeer het nog een keer.


Heb je al cookies gewist, @Lieke B. ?


Ik heb hetzelfde probleem op mijn MacBook. Ik krijg ook telkens de mededeling, sorry probeer het nog een keer.

@Lieke B. is het gelukt met de tip van @PeterG:

Heb je al cookies gewist, @Lieke B. ?

Laat je het even weten of het is gelukt? Ik heb zelf een iMac, maar bij mij werkt het gewoon goed met Safari. 


Helaas dat helpt niet. Ik kom nu wel in het beginscherm, maar als ik de optie ‘TV kijken’ kies dan krijg ik de volgende foutmelding ‘Je opnames kunnen op dit moment niet getoond worden. Probeer het opnieuw. (401-10000)’


Hoi @Lieke B. 

Heeft het ooit gewerkt en welke browser gebruik je?


Het heeft zeker gewerkt. Zowel via safari als via chrome doet KPN iTV het nu niet meer (op mijn iPhone werkt het overigens wel). Twee weken geleden is mijn internetabonnement aangepast (hogere snelheid) en zijn de nieuwe versterkers van KPN geplaatst. Geen idee of dit er iets mee te maken heeft?


Al eens uitgelogd en weer ingelogd?

Álle kpn cookies gewist?


Thanks. Het werkt weer. Ik heb mijn MacBook opnieuw opgestart en opnieuw bij KPN ingelogd. 


Ook bij mij werkt het alles weer.wonderen van het internet zullen we maar zeggen.

Peter


Hoi @kuipie en @Lieke B., beide hadden jullie problemen met ITV Online kijken via de computer. Gelukkig werkt het bij beide weer. 🙂 Heel fijn. 

Mocht er nog weer eens iets zijn, dan zien we graag weer een topic verschijnen.