Skip to main content

Vrijdagavond 22:00. Lekker net voor het weekend geen televisie meer.

Dinsdag zelfde probleem en tv ontvanger met behulp van de klantenservice weer aan de praat gekregen. Toch bijna 2 dgn plezier van gehad.

tv ontvanger (Arris- jaartje of 10 oud schat ik) laad maar tot 20% en komt dan met 301.

Direct aan modem gekoppeld met ethernet kabel, zelfde probleem.

iemand een oplossing?

Zal sowieso morgenochtend 08.00 bellen met KPN. Maar wordt hier zo moe van iedere keer weer….

 

23:30 werkt weer. Kost je dan paar uur van je leven. Benieuwd voor hoe lang het dit keer werkt. (Gelukkig was de EK wedstrijd van vandaag blijkbaar niet de moeite waard)

Alle kabels (muv stroom en die ADSL?) uit de modem gehaald.

tv ontvanger rechtstreeks aan de modem gekoppeld. Gaf uiteindelijk een 1 aan (zender dus).

Tv ontvanger verplaatst naar de woonkamer, gekoppeld aan het Super Wifi punt en televisie. Kreeg eerst nog even foutcode 846 . Nadat ik alle kabels weer in de modem had gestoken was de tv ontvanger blijkbaar ook weer ok.

 

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor je aangemaakt

Hi @Guido078, fijn om te lezen dat 't later toch opgelost is. Ik hoop dat het intussen nog steeds werkt!

Mocht er toch nog iets zijn, de snelste weg voor hulp is via onze klantenservice via 0800-0402. We denken hier op het forum ook graag met je mee, dat kan alleen iets langer duren. Laat het dan gerust weten.


Reageer