Skip to main content

Hallo,

 

Ik heb sinds maart dit jaar een nieuw KPN abonnement. Ik heb echter geen tv-ontvanger ontvangen. Ik kijk op dit moment via de TV KPN app en dat werkt ook prima, echter staat de tv-ontvanger wel in mijn contract vermeld. Ik wil voorkomen dat er bij een eventuele overstap wordt gevraagd deze tv-ontvanger retour te sturen terwijl ik deze niet in mijn bezit heb.

 

Alvast bedankt voor uw antwoord.

 

Met hartelijke groet,

John

 

Hallo @Geen TV Ontvanger Ontvangen, als je tv besteld dan hoort daar inderdaad ook minimaal 1 tv-ontvanger bij. Zou jij jouw forumprofiel in willen vullen? Geef even een seintje als dat gebeurt is, dan kan ik daarna alsnog de tv-ontvanger op laten sturen. 


Goedenavond!

 

Excuus voor de late reactie.

Ik heb mijn forumprofiel aangepast.

 

Ik zie de TV ontvanger graag tegemoet.

 

Met hartelijke groet,

John Glimmerveen


@Geen TV Ontvanger Ontvangen Beste

Ik lees in uw topic uw heeft in Maart een aanpassing gedaan en geen STB ontvangen.

Even voor mij begrip het is bijna juli waarom reageert uw dan pas na 2 mnd.? 

Als uw een nieuw abonnement afsluit en er staat in de bevestiging dat daar een nieuwe STB bij hoort belt u toch na 2 dagen waar deze blijft?

Weet uw zeker dat uw een bevesting ontvangen heeft of SMS waar in aangeven wordt dat ea verstuurd gaat worden?

mvg


In maart heb je jouw KPN abonnement verlengd @Geen TV Ontvanger Ontvangen. Tot die tijd had je bij KPN ook al een abonnement met interactieve televisie. Als ik kijk in onze technische administratie, zie ik ook 1 tv-ontvanger geregistreerd staan. Deze heb je dus voor de goede orde niet (meer) in je bezit? 


@Jeroen_dB Dat klopt inderdaad. Ik ben niet van provider gewisseld, enkel van abonnementsvorm. Biji mijn huidige abonnement hoort een andere TV ontvanger.

De 2 TV ontvangers behorende bij mijn vorige abonnement zijn geretourneerd.

 

Met harteljke groet,

John Glimmerveen

 


Dat is een helder verhaal @Geen TV Ontvanger Ontvangen. De logistieke afdeling is voor je aangestuurd. Zij zullen een nieuwe tv-ontvanger opsturen. 


@Jeroen_dB Vind het prima hoor dat er een nieuwe aankomt maar wel een raar verhaal.

Abonnement aangepast in maart en vervolgens 3 mnd. wachten op een decoder?

Dan wacht je toch geen 3 mnd.?

vreemd maar goed schijnbaar is het opgelost.

Dus mijn inziens alles behalve een helder verhaal.

mvg