Skip to main content

Hallo, ik werk helemaal geen televisie, ik had Ziggo en ik had geen probleem nu alleen het internet werkt en de televisie niet !!

Wel goed alles aangesloten?


ja alles is goed!


Wat is de snelheid van je verbinding? Graag testen via een bekabelde aansluiting. Kan via www.fast.com


al met al heb je me niet geholpen, televisie werkt nog steeds niet. Internet is ok


Ik probeer met u mee te denken en een oplossing te zoeken als lid van het forum. Ook heb ik nog geen oplossing geboden maar zoek ik naar de symptomen. Wat is precies de snelheid van u verbinding?

U zegt dat alles correct is aangesloten, heeft u wel verbinding gehad toen u alles had aangesloten of bent u pas net klant geworden?


Wat werkt er niet? Ziet u helemaal niets van de tv ontvanger op scherm?


Ik ben klant sinds 30 april


Vanaf welke lanpoort loopt de kabel naar de tv-ontvanger? Zit er nog een verbindingset tussen misschien?


5.5 Mbps


Met 5.5 Mbps is het te weinig om de tv aan te sturen. Woont u in een buitengebied? Wat is de verbinding als je die meet via een kabel?

Als dit zo is, kunt u hier checken of u recht heeft op 4G


Ik woon in Rijnsburg


het is jouw schuld dat er zo'n internetsnelheid is en dat ze die niet hebben 😂


4G haalt voor tv kijken niets uit. Tv signaal komt alleen over het bekabelde netwerk.

Je had beter bij Ziggo kunnen blijven...


Gisteren is een soort gelijke situatie opgelost door de router te resetten. De snelheid vloog omhoog.


Ik heb tv en internet van je gekocht, het maakt me niet uit hoe je het doet om het te laten werken !!! Zo niet, dan kom ik terug naar Ziggo!


Ik heb de router al 10 keer gereset en het probleem is hetzelfde


Van mij heb je het niet gekocht. Ik ben ook maar klant.

Anders kan een medewerker van KPN met je meekijken. Wil je vast je profiel aanvullen met gegevens die de medewerker nodig heeft om jou het beste te helpen.


Kuziola, bel even met de klantenservice. Zij kunnen met u meekijken. 0800-0402


Hoi @Kuziola . Ik begrijp dat het installatiepakket hebt ontvangen en dat je een pakket hebt besteld waar ook televisie bij zit?

Wat verschijnt er precies op je televisie? Een foutcode? Hoe heb je de tuner aangesloten? Voeg desnoods even een paar foto's toe, dan weten we vaak precies wat er aan de hand is.

Kun je tevens je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Hallo @Kuziola Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd in dit topic. Ik ga er vanuit dat het probleem inmiddels is verholpen, maar mochten we nog iets kunnen doen laat het dan weten.Â