Skip to main content

Al 4 dagen kan ik geen tv kijken omdat ik eerst niemand kon bereiken en daarna ben ik met aanwijzingen van de telefoniste een uur bezig geweest met als gevolg dat de ontvanger nog steeds niet deed. Er zou een nieuwe kabel nodig zijn die opgestuurd wordt maar die ik nog niet ontvangen heb. De buurman heeft mij geholpen met een kabel en rechtstreeks op het modem aangesloten en dan doet hij nog niets, conclusie is dat het modem dus stuk is. Vervolgens gebeld het en eruit gegooid tijdens het gesprek. Dit is zeer slecht KPN, zo kom ik nooit verder.

Welkom op het forum. Voor de medewerkers van KPN is het belangrijk dat alles relevante persoonsgegevens in je profiel worden aangevuld, zodat zij zo goed mogelijk kunnen ondersteunen bij het zoeken van een passende oplossing. Mocht je dit al gedaan hebben, zullen medewerkers binnenkort reageren op je bericht. Het is de laatste tijd erg druk, waardoor een reactie even op zich kan laten wachten.

Is het tv kastje dan niet kapot in plaats van het modem? Heeft u de software wel eens geprobeerd te verwijderen van het kastje (tv)?


Nu moet ik zelf de software gaan verwijderen? Ten eerste heb ik geen idee hoe dat moet en ten tweede vind ik dat een monteur langs moet komen om de oorzaak te zoeken en te verhelpen! Ik betaal mijn abonnement ook door! 

 


De gegevens kunt u beter in u profiel plaatsen en uit het bericht verwijderen ivm je privacy.

 

https://www.kpn.com/service/televisie/reset.htm


Bedoel je het menu op de tv want het kastje blijft op foutcode staan


Hoe reset ik de tv-ontvanger zonder tv-menu?

Hieronder vind je de reset stappen als het menu niet beschikbaar is:

  1. Zet de tv-ontvanger uit met de schakelaar (aan de achterkant) en wacht 30 seconden.
  2. Zet de tv-ontvanger aan met de schakelaar (aan de achterkant).
  3. Druk bij het zie van het eerste deel van het balkje kort op de stand-byknop van de tv-ontvanger.

  4. Let op: Door kort op de standby knop te drukken van de tv-ontvanger kun je navigeren in het menu. Om een menu-item te selecteren houd je de standby knop 3 seconden ingedrukt

    4. Ga naar Software verwijderen].

    5. Selecteer Software verwijderen] door 4-5 seconden de Standby knop ingedrukt te houden.

    6. De tv-ontvanger laadt de nieuwe software in. Dit kan 20 tot 30 minuten duren.

    Let op: Zet de tv-ontvanger niet uit tijdens het inladen.


Kort op de stand buiten knop drukken leid niet naar het menu, hij reageert niet en gaat weer naar foutcode. Ik zou echt graag een monteur thuis willen hebben want ik heb er zo een dagtaak aan en het helpt mij maar niet verder!


Het kan via het forum helaas enkele dagen duren voor medewerkers reageren. Misschien dat een mede klant iets weet. Om welk model ontvangen gaat het? 


Maar ik verzoek om een monteur, heel graag want op deze manier kom ik niet verder.


Snap ik, maar in die tussentijd dat er nog door een medewerker gereageerd moet worden kunnen wij misschien toch helpen.


Er zijn zoveel nummers op het kastje: VIP2952 V2, serialnr: M11614N7258.


Dit heb ik ook nog gevonden

 

 

  1. Werkt stap 4 niet? Haal, voordat je de tv-ontvanger weer aanzet, de ethernetkabel uit de tv-ontvanger. Er verschijnt F11. Druk 1x op de standby-knop bovenop de tv-ontvanger totdat het Systeemmenu verschijnt. Stop de ethernetkabel weer in de tv-ontvanger.
  2. Selecteer de juiste optie
  3. Zet de selectie op Terug naar fabrieksinstellingen door de standbyknop verschillende keren kort in te drukken.
  4. Houdt nu de standbyknop ingedrukt totdat de televisie aangeeft opnieuw op te starten.

Beste @aveer, welkom! Ik zie dat je vanmorgen contact hebt gehad met een collega en dat er een andere tv-ontvanger onderweg is. Heb je daar een sms van gekregen? Als het omruilen geen soelaas biedt, willen we je graag verder helpen. Wel wil ik je erop attenderen dat dit een forum is waar klanten elkaar helpen. Wij zijn als KPN ook aanwezig, maar het is geen chat, dus een reactie kan wel even op zich laten wachten 🙂.