Skip to main content

Ik heb sinds zaterdag geen ontvangst op mijn t.v. , kan bellen wat ik wil, wordt iedere keer wel vriendelijk te woord gestaan, maar probleem is nog steeds niet opgelost, waar betaal je abonnementskosten voor ??

Dat is lastig. Ik neem aan dat je even bent uitgeweken naar de website (tv.kpn.com) of de app om nog wel iets te zien. Maar je wilt natuurlijk via de tv kijken.

Er is wel iets meer info nodig om je weer op weg te helpen. Vandaar i.i.g. onderstaande vragen.

Geeft je ontvanger een foutcode?
Staat de tv nog op de juiste ingang (source)?

Ik neem aan dat je de ontvanger al eens hebt herstart? (1 minuut uitzetten met schakelaar aan achterkant)


Peter,

idd van alles geprobeerd in overleg met klantenservice , maar niets helpt.

Geprobeerd via kpn ID tv te kijken via laptop , maar die deed het ook niet altijd en als er wel beeld was stond het regelmatig stil of sloeg beeld over.

Sinds zaterdag monteur beloofd maar nog niets gehoord of gezien.

Al jaren trouwe klant KPN , maar de laatste maanden is er storing na storing , ben het nu wel beetje beu


Hoi @boiet, welkom bij ons op het forum. De tv blijft voor jou niet werken begrijp ik. Net als Peter vraag ik me af wat er precies gebeurt als je probeert te kijken via de tv-ontvanger, die vragen van hem heb je nog niet beantwoord zo te zien. Daarnaast ben ik ook benieuwd hoe de tv-ontvanger verbonden is met de Experia Box, is dat met een directe netwerkkabel, is dat met een draadloze verbindingsset of anders? We hebben nog geen gegevens van je, waardoor we alleen weten wat jij ons vertelt.Â