Skip to main content

Heb een verrijdbare tv op standaard inclusief draadloze ontvanger Cv 1200,deze werkt binnen wel maar buiten niet.Komt dit doordat de stroomvoorziening voor buiten van een andere groep(de schuur) komt.En wat kan ik hier aan doen

 

U heeft dus een tv en een tv ontvanger.  De tv ontvanger geeft u aangesloten op een draadloos verbindingsset 1200. Heb ik dat zo goed?


Correct en deze werkt wel op het stroomnetwerk binnen, maar niet onder de overkapping buiten


Buiten gaat de dv 1200 rood knipperen en komt niet verder dan 85 %. Geeft daarna foutcode. 561

 


Dan gaat het niet goed komen helaas. Het zijn soms handige dingen maar wel gevoelig voor storingen. Een andere groep/fase is in dit geval vrijwel zeker de oorzaak en daar is helaas niets aan te doen.


Hi @Dagnes, welkom hier. Ik zie dat Joep je al goed heeft geïnformeerd. Ik ben het dan ook helemaal met 'm eens… Mocht je nog meer vragen hebben dan horen we dat graag.


Allemaal bedankt voor de reacties 👍maar heb het probleem opgelost door een rechtstreekse kabelverbinding van af de router, 50 m aan te leggen tot onder de overkapping,nu prima beeld en interactief internet.


Allemaal bedankt voor de reacties 👍maar heb het probleem opgelost door een rechtstreekse kabelverbinding van af de router, 50 m aan te leggen tot onder de overkapping,nu prima beeld en interactief internet.

Top! Leuk dat je het nog even laat weten. :)