Skip to main content

Sinds vanmiddag na de stroomstoring in Fleovland werkt de TV ontvanger niet meer. Mijn modem werkt perfect, Nieuwe software downloaden lukt niet, ik krijg alleen maar de foutcode ,, . 562 te zien. Er is niets aan de bekabeling verandert

wat nu?

Wat vervelend. Gelukkig hebben we de app nog. En tv.kpn.com.

Maar je wilt natuurlijk liever via de ontvanger kijken. 

Ik heb dit voor je gevonden:

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-8-562.htm?icid=foutcodetv-562

I.i.g. al eens de ontvanger met de schakelaar achterop uit en na 30 seconden weer aan gezet?


het werkt nog steeds niet, en ik heb een Fritxbox als modem.!! geen Xperia!! Sinds gister avond wel tien keer mijn modem in en uitgeschakeld

schiet niet op he..


Modem uit- / ingeschakeld???

Je kan mijns inziens beter de tv ontvanger even 30 seconden uitzetten met de schakelaar op de achterkant.

Kijken kan nog via de app ( smartphone, tablet, smart-tv Samsung, LG, Android-TV) en via de website ( http://tv.kpn.com ). 

Je kan nog tot 17:00 uur vandaag bellen 0800-0402 en anders maandag weer.

Op het forum is een wachtrij, voor de kpn mods, van 3 dagen momenteel.


De TV ontvanger werkt nog steeds niet!!, smart tablets en phones heb ik niet..I wil gewoon op mijn TV kijken. Alles gedaan , zelfs meerdere malen wat er op de website staat over het VIP5202 ontvanger . Wat een mislukking id dit!!

 

 


Heb je al contact opgenomen met de klantenservice 0800-0402?

Misschien is de ontvanger wel stuk.

En hoe is de ontvanger aangesloten op de Fritzbox?

 


Aan de aansluiting is al jaren niets verandert! alle kabels zijn op hun plaats gebleven


Het is mogelijk dat de ontvanger een '’dreun'’ heeft gekregen toen de stroom terugkwam en daardoor van slag is geraakt. Snelst is contact opnemen met de telefonische klantenservice.

Het gratis nummer van kpn is 0800 0402
Je kunt ook het gewone nummer bellen: 06 1200 1200 (gebruikelijke kosten)
Je kunt dit bellen van maandag t/m vrijdag van 08:00 tot 20:00 uur
en op zaterdag van 09:00 tot 17:00 uur
Zon- en feestdagen gesloten.


Hi @Ron1946  Welkom op het forum! Dat is natuurlijk een bijzonder vervelende situatie en ik help je graag bij het oplossen van dit probleem. Het kan inderdaad kloppen dat de ontvanger dan een tik heeft gehad. Foutcode 562 ontvang je wanneer er iets misgaat met het IP-adres wat vanuit het modem aan het tv-kastje is toegewezen. Hier staat een stappenplan om foutcode 562 te verhelpen. Ik hoor graag of het geholpen heeft!