Skip to main content

Beste KPN, ik heb gehoord dat er een vernieuwd menu voor kpn interactieve tv is gekomen. Nu hebben wij nog steeds op al onze tv ontvangers (5paar) geen update gehad. Wij hebben laatst alle oude Motorola tv-ontvangers ingeruild, maar er is nog steeds op alle tv-ontvangers geen update gekomen voor een nieuw menu. We balen hier erg van, omdat we er al sinds eind januari op wachten.

Kunt u ervoor zorgen dat wij toch op alle tv-ontvangers een update krijgen?

Onze tv-ontvangers die we nu hebben zijn de:

Arris VIP2952 V2

Arcadyan HMB2260

Hallo @Herald Overweg, welkom bij ons op het forum. Het kan zijn dat de Motorola tv-ontvangers nog aangemeld stonden bij het abonnement, waardoor je nog niet was overgezet naar de update. Als je je forumprofiel volledig invult en een seintje geeft kan ik dat voor je nakijken. 


Ik zag dat je me een privébericht had gestuurd dat je je profiel hebt ingevuld @Herald Overweg. Met de gegevens heb ik voor je gekeken, de Motorola ontvangers zijn afgemeld bij het abonnement. Bij een van de volgende veegbatches zal je meegenomen worden om de nieuwe software te installeren. Wanneer dat precies zal zijn is nog afwachten, het zal 's nachts worden geïnstalleerd zodat je van de installatie zelf niets merkt. De ochtend na de installatie zal je het kunnen zien als je de ontvangers aanzet.