Skip to main content

Ik heb geen verbinding meer met ITV. Foutcode 143 wordt aangegeven. Stappen om te resetten meerdere malen gedaan, probleem blijft. Bellen naar klantenservice is geen oplossing. Op alle 3 de tv’s wordt de foutcode aangegeven.

Heb je deze instructie al gevolgd? : 

https://www.kpn.com/service/televisie/problemen/foutcodes/foutcode-140-141-142-143-144-843.htm#/

 


Goedemorgen @devilsadvocat, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Foutcode 143 geeft aan dat je tv-ontvanger geen verbinding maakt met de Experia Box.. Je geeft aan dat dit het geval is bij alle 3 (!) de tv-ontvangers, dan gaat er duidelijk iets mis.. 

Kan je aangeven op welke manier je de tv-ontvangers hebt aangesloten op je Experia Box? Is dat direct met een kabel, of maak je gebruik van een draadloze verbindingsset en zit er dus een adapter tussen? Want als er een adapter tussen zit, dan is het verstandig om die even na te kijken én om een tv-ontvanger even direct bekabeld aan de Experia Box te testen. Dan kunnen we dingen uitsluiten.

Verder ben ik benieuwd welke Experia Box je hebt, en wat de lampjes hierop doen. Branden deze allemaal groen, of springt er iets tussenuit?


@devilsadvocat, ik heb helaas geen reactie meer gezien. Is de foutcode inmiddels opgelost en kan je weer televisie kijken?


Reageer