Skip to main content

Goedemiddag, 

Wij hebben ook iedere keer problemen met het opstarten van de kabelontvanger. Op 1 september een nieuwe toegestuurd gekregen en nu na 11 dagen weer hetzelfde probleem. Je zet hem gewoon uit en bij het weer aanzetten gaat hij niet aan en dan begint er een rondje  telopen op de tv en dan geeft hij aan dat er geen  HDMI verbinding is met de tv. Wij snappen er echt niks meer van…

admin: eigen topic aangemaakt

Goedemorgen @Marianne1960, welkom op het kpn forum!

Ondanks dat jouw tv-ontvanger onlangs vervangen is, heb je toch geregeld geen beeld begrijp ik. Dat is gek. We zoeken hier graag met je mee naar de oplossing. Welke tv-ontvanger heb je nu? Heb je één of meerdere tv-ontvangers thuis? Als je er meer dan 1 hebt, dan is het verstandig om ze eens om te wisselen, inclusief de HDMI kabel. Ik ben benieuwd of het probleem dan ‘mee verhuist’ of op dezelfde plek blijft. Als je 1 tv-ontvanger hebt, dan raad ik je aan om de HDMI kabel te vervangen.


Goedemiddag Alexandra, 

Wij wachten het nu nog ff af en kijken wat er gaat gebeuren want het gaat wel opvallen dat het iedere keer tussen de 10 á 14 dagen gebeurd. 1 September een nieuwe ontvangen en 12 September was er weer geen verbinding, weer opnieuw opgestart.Wij hebben 1 ontvanger 


Goedemiddag Alexandra, 

Wij wachten het nu nog ff af en kijken wat er gaat gebeuren want het gaat wel opvallen dat het iedere keer tussen de 10 á 14 dagen gebeurd. 1 September een nieuwe ontvangen en 12 September was er weer geen verbinding, weer opnieuw opgestart.Wij hebben 1 ontvanger 

@Marianne1960 Dat is opvallend inderdaad. Helemaal prima, kijk het maar even aan. Als je het toch weer opmerkt, probeer het dan ook met een andere HDMI kabel. Dat mag een nieuwe zijn, dat mag ook een andere HDMI kabel zijn mocht je die even van een bekende kunnen lenen bijvoorbeeld. Ik raad je ook aan om dan eens een andere HDMI poort van je televisie te testen, de meeste tv's hebben meerdere HDMI aansluitingen op de zij- of achterkant. Geef de tv-ontvanger dan voor de zekerheid ook een frisse start. Als je vragen hebt of als ik je ermee kan helpen, dan weet je me hier te vinden.