Skip to main content

De KPN Itv app werkt niet (meer)

Melding dat ik niet verbonden ben met een vaste KPN internet verbinding.

Dat ben ik wel ! De TV herkent de verbinding wel, alle andere apps ook ???

Iemand een idee ?

Hier helaas exact hetzelfde probleem

Heb het ook al geprobeerd via Wi-Fi maar ook dat werkt niet

De mobiele app werkt wel gewoon, dus het ligt niet aan m'n account en de internetverbinding is ook prima stabiel


Ik heb precies het zelfde probleem :frowning2: Alles werkt voor de rest wel qua wifi en apps. Als ik de app opnieuw probeer te installeren krijg ik dit 

 


Hoi @JWBteOB, @Stijnvi, @Dropje94, welkom! Hebben jullie op dit moment nog steeds last van? Ik maak uit jullie berichten op dat het gaat om de smart tv app? Welke tv's hebben jullie, Samsung of LG? Sowieso kan ik aanraden om de app eens te verwijderen en te herinstalleren. In veel gevallen zien we dat dit de oplossing is.   


@Erik_ Dankjewel voor de reactie. Het is inmiddels gelukt pas na twee dagen is de verbinding met de app gelukt..


@Erik_ Ik heb dit probleem helaas nog steeds

Ik heb een Samsung QLED TV

Als ik probeer in te loggen krijg ik deze melding: 

 

Ik heb voor nu maar weer de normale Tv-ontvanger aangesloten, en die werkt zonder problemen

 


@Stijnvi, voor de zekerheid staat deze tv aangesloten op je thuisverbinding, of gebruik je deze elders? Het is namelijk zo dat de smart tv app alleen te gebruiken is op je vaste verbinding thuis. Tot voor kort was het zo dat dit niet altijd goed aangehouden werd. Waardoor het mogelijk was om met je eigen KPN iTV gegevens de smart tv app op een tv elders te activeren. Dat kan nu niet meer, dan krijg je deze foutmelding te zien. Vandaar dat ik het voor de zekerheid even vraag. Als je het wel op je thuisadres gebruikt, wil je dan eens met de browser op de tv naar www.watismijnip.nl gaan en het IP wat daar staat in je forumprofiel vermelden? Mag in het veld ‘persoonlijke opmerking’. Vul ook de rest van het profiel in. Dan kunnen we het IP adres in de tv vergelijken met dat wat hier geregistreerd staat.


Ik wil mij graag bij dit topic aansluiten. Exact hetzelfde probleem Het heeft gewerkt en sinds 2 weken niet meer. Ook ik heb een Samsung Q95T televisie, dat is wel toevallig. Ik heb ons account ook wel bij mijn ouders er op gezet om het te laten zien. Zij maken gebruik van een Telfort verbinding en dat werkte (toen) prima. Maar sinds 2 weken dus niet meer. Onze lijn komt van Budget overigens. Budget kan mij niet verder helpen, ik hoop dat ik bij kan dragen aan het zoeken van de oorzaak

 


@Rodger_R Hier exact hetzelfde

En ik wordt iedere keer van het kastje naar de muur gestuurd

Budget Energie zegt: TV wordt verzorgd door KPN

KPN zegt: Je hebt bij ons geen abonnement, je moet bij Budget Energie zijn

Heel erg frustrerend


@Erik_ Ik zit inderdaad gewoon op mijn thuisnetwerk

Ik heb het zowel via de kabel als via de Wi-Fi geprobeerd, en heb de app ook al meerdere keren opnieuw geïnstalleerd

Ik heb mijn abonnement bij Budget Energie, maar alles loopt over jullie netwerk

WatismijnIP.nl geeft ook kpn.net als provider

Ik heb de Experiabox V10 die ook door KPN wordt gebruikt, en mijn normale TV ontvanger is ook de zwarte Arris box met die lange witte afstandsbediening en het hele menu erop is van KPN

Deze normale TV-ontvanger werkt nog wel gewoon, maar dit werkt natuurlijk een stuk minder makkelijk dan de app

Ik zou denken dat als er iets mis was met het netwerk dat de normale TV ontvanger het ook niet meer zou doen

 

Net zoals bij @Rodger_R heb ik dit probleem sinds een paar weken pas

Wat ik las is dit ongeveer sinds iedereen van Telfort over is naar KPN

Het lijkt erop dat sindsdien de problemen zijn ontstaan

 


Hier ook sinds een week of twee dit probleem, misschien al iets langer.
Heb app ook al eens verwijderd, en opnieuw geinstalleerd, met en zonder tussentijds stroom eraf…..Nu maar even de normale expria box ertussen gezet….(hele tijd netflix wordt ook saai 😉 )

Heb een samsung tv, type: UE65NU8000

hopelijk komt er snel een oplossing……...


Wanneer wordt dit probleem opgelost.

Heb hetzelfde probleem!